Το νερό εισέρχεται στη δεξαμενή και στο καύσιμο με πολλούς τρόπους. Μια αιτία μπορεί να είναι η κακή ποιότητα του καυσίμου με υψηλή περιεκτικότητα νερού, άλλη η εισροή νερού μέσω του εξαερισμού της δεξαμενής ή της συμπύκνωσης από την υγρασία. Οι συνέπειες αυτού μπορούν να είναι η διάβρωση και η σπηλαίωση, με αποτέλεσμα να επηρεαστούν τα μπεκ, οι βαλβίδες και η αντλία. Αυτό μπορεί να οδηγήσει ακόμα και σε πλήρη βλάβη του συστήματος. Το νερό μπορεί επίσης να προκαλέσει ανάπτυξη μικροβίων. Εδώ υπάρχει ο κίνδυνος, το φίλτρο να φράξει πρόωρα και να πρέπει να αντικατασταθεί νωρίτερα...

Περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube