Χρησιμοποιεί έναν καινοτόμο και ισχυρό, εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα σε ελαφρύ, ευέλικτο πλαίσιο και δηλώνει έτοιμη για αληθινή περιπέτεια εντός και εκτός δρόμου, είτε διασχίζοντας ηπείρους ή σε καθημερινές αστικές διαδρομές.

Εκτός από το στάνταρ μοντέλο, διατίθενται δύο ακόμα εκδόσεις: η πρώτη με ABS (με δυνατότητα απενεργοποίησης του, στο πίσω φρένο) και multiple mode Honda Selectable Torque Control (HSTC), και η δεύτερη με το μοναδικό Κιβώτιο Διπλού Συμπλέκτη – Dual Clutch Transmission της Honda (που περιλαμβάνει νέα λειτουργία off-road), ABS (με δυνατότητα απενεργοποίησης του, στο πίσω φρένο) και HSTC...

www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube