Ο Βασίλης Ξανθόπουλος τόνισε πως είναι ευλογημένη η πρώτη του χρονιά στον πάγκο του Περιστερίου με όλους αυτούς τους ανθρώπους που είχε γύρω του, θεωρεί πως μπορούσαν να στείλουν τη σειρά με τον ΠΑΟΚ σε τρίτο ματς, έδωσε συγχαρητήρια στους παίκτες του κι εξήρε τον κόσμο των «κυανοκίτρινων».

Αναλυτικά: «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος κι ευλογημένος στην πρώτη μου σεζόν ως προπονητής σε τέτοιο περιβάλλον με τέτοιους παίκτες, διοίκηση και συνεργάτες. Ένα μεγάλο "ευχαριστώ" σε όλους. Πιστεύαμε ότι μπορούμε να πάμε τη σειρά σε τρίτο ματς στη Θεσσαλονίκη. Συγχαρητήρια στον ΠΑΟΚ, αλλά και στην ομάδα μας. Ευχαριστούμε τον κόσμο που μας βοήθησε πάρα πολύ φέτος. Δεν έχω να πω κάτι για το μέλλον. Θα κάνουμε τον απολογισμό με τη διοίκηση και θα δούμε».

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Πετρίδης: «Σημαντικότατο ρόλο για Ομπράντοβιτς έπαιξε η μεθοδικότητα Γιαννακόπουλου - Ο ρόλος του Κοντού στην υπόθεση»

«Ο κόσμος αδημονεί, ο κορυφαίος προπονητής στην ιστορία γύρισε»: Το σχόλιο Πετρίδη για την επιστροφή Ομπράντοβιτς

«Βοηθοί του Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό οι Ισκιέρδο και Άντροϊτς»

Ντελίριο για την επιστροφή Ζοτς: Οι οπαδοί του Παναθηναϊκού ετοιμάζουν θερμή υποδοχή στο Telekom Center!

Η επιστροφή Ομπράντοβιτς… άρεσε σε Μοντέρο και Βαλαντσιούνας

Το συγκινητικό βίντεο του Παναθηναϊκού με τις… προφητικές δηλώσεις Γιαννακόπουλου για Ομπράντοβιτς

Το μεσημέρι της Δευτέρας η παρουσίαση του Ομπράντοβιτς από τον Παναθηναϊκό

Ηγεμονικό το συμβόλαιο του Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό!

Τριετές το συμβόλαιο Ομπράντοβιτς - «Σαν να μην πέρασε μια μέρα», η ανακοίνωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός

Είναι γεγονός: Ο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στον Παναθηναϊκό - Η φωτογραφία με Γιαννακόπουλο