Πρόκειται για το πλοίο Viking Lady της νορβηγικής εταιρείας Eidesvik Offshore, που ναυπηγήθηκε το 2009 και το οποίο μεταφέρει προσωπικό και προμήθειες υπεράκτιες εξέδρες εξόρυξης πετρελαίου.

Το πλοίο φέρει ελληνικό σφραγίδα καθώς σχεδιάστηκε από το τμήμα «Έρευνας και Καινοτομίας» του νορβηγικού νηογνώμονα (DNV) στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το αντίστοιχο τμήμα στη Νορβηγία και την εταιρεία Wartsila.

«Η καινοτομία μας μπορεί να εφαρμοσθεί είτε σε καινούργια είτε σε ήδη υπάρχοντα σκάφη, τα οποία βασίζονται σε ηλεκτρική πρόωση. Κεντρικό ρόλο έχει μία μπαταρία που εγκαθίσταται στο καράβι, ώστε να αποθηκεύεται σε αυτήν η περίσσεια της ηλεκτρικής ισχύος από τις γεννήτριες του πλοίου. Έτσι, τη στιγμή που το πλοίο θα χρειασθεί μεγάλη ισχύ (π.χ. κάνοντας ελιγμούς στο λιμάνι), ένα μέρος της θα προέλθει από την μπαταρία και όχι από τις γεννήτριες, οι οποίες για να την εξασφαλίσουν θα έπρεπε να καταναλώσουν ακόμη περισσότερα καύσιμα», λέει στην «Καθημερινή» ο Νικόλαος Κακαλής, διευθυντής του τμήματος...

www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube