Το Νέο 500X ξεχωρίζει χάρη στα νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, αλλά και το αναβαθμισμένο εσωτερικό που ακολουθεί πάντα το ξεχωριστό στιλ της σειράς 500. Παράλληλα με το μοναδικό σχεδιασμό, το νέο μοντέλο προσφέρει μεγαλύτερη πρακτικότητα και άνεση. Σε επίπεδο μηχανικών συνόλων, για πρώτη φορά με το Νέο 500Χ παρουσιάζεται η νέα γενιά 3κυλινδρων (1.000 κ.εκ.) και 4κυλινδρων (1.300 κ.εκ.) turbo κινητήρων βενζίνης της Fiat με κορυφαία απόδοση (120 και 150 ίππους αντίστοιχα), εξαιρετική οικονομία καυσίμου, αλλά και χαμηλά επίπεδα θορύβου. Τέλος, χάρη στα νέα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης που είναι στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του Νέου 500X, η οδηγική εμπειρία γίνεται πέρα από απολαυστική, εξαιρετικά άνετη και ασφαλής.

Αναλυτικότερα έχουμε:
Ανανεωμένος σχεδιασμός για πρακτικότητα και μοναδικό χαρακτήρα

Το Νέο 500Χ αποτελεί ένα γνήσιο δείγμα της μοναδικής σχεδιαστικής ταυτότητας της Fiat. Εξελιγμένο για να είναι πιο μοντέρνο, πρακτικό, αλλά και τεχνολογικά προηγμένο, το Νέο 500Χ ξεχωρίζει ως ένα γνήσιο μέλος της οικογένειας 500.

Η νέα ταυτότητα σε μεγάλο βαθμό εκφράζεται από τα φωτιστικά σώματα που χρησιμοποιούν τεχνολογία LED. Τόσο τα φώτα ημέρας, όσο και τα πίσω φωτιστικά σώματα χρησιμοποιούν λυχνίες LED και βρίσκονται στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων. Διαθέσιμη για τα φωτιστικά σώματα είναι και η επιλογή της τεχνολογίας Full LED, ενός συστήματος που εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Magneti Marelli. Τα φώτα τεχνολογίας Full LED εκτός από τον ιδιαίτερα δυναμικό σχεδιασμό εξασφαλίζουν και 20% μεγαλύτερη απόδοση φωτεινότητας σε σχέση με την τεχνολογία Xenon που χρησιμοποιούσε το προηγούμενο μοντέλο. Παράλληλα με την αυξημένη απόδοση, σημαντικά μειωμένη είναι η κατανάλωση ενέργειας (5φορές μικρότερη σε σχέση με τα φώτα αλογόνου), ενώ εξαιρετικής σημασίας είναι και το γεγονός ότι τα νέα φωτιστικά σώματα μειώνουν την κούραση των ματιών. Σε αυτό συμβάλει τόσο το χρώμα του φωτός που προσομοιάζει εκείνο της ημέρας, όσο και η κάλυψη μεγαλύτερης ακτίνας πεδίου. Χαρακτηριστικό είναι το στοιχείο ότι με ταχύτητα 90 χλμ./ώρα ο οδηγός μπορεί να εντοπίσει με τα νέα φώτα πιθανά εμπόδια μέχρι και 4'' νωρίτερα (κάτι που μεταφράζεται σε μια απόσταση περίπου 100 m) σε σχέση με τις συμβατικές λύσεις.

Τα νέα φωτιστικά σώματα αποτελούν αναμφίβολα ένα ιδιαίτερο σχεδιαστικό χαρακτηριστικό που συμβάλει στη ξεχωριστή τεχνολογική και σχεδιαστική ταυτότητα του Νέου 500X.



Εκδόσεις Urban με νέου σχεδιασμού εμπρός και πίσω προφυλακτήρες και εκδόσεις Cross και City Cross με νέες ποδιές που ενισχύουν ακόμα περισσότερο τον περιπετειώδη χαρακτήρα τους.

Ο νέος σχεδιασμός τονίζει τους δύο χαρακτήρες του 500Χ. Τον αστικό που του επιτρέπει να κινείται με άνεση στις δύσκολες κυκλοφοριακές συνθήκες χάρη στην ευελιξία και την υψηλή θέση οδήγησής του και τον περιπετειώδη χαρακτήρα που του επιτρέπει να αποτελεί το ιδανικό όχημα για εντός και εκτός δρόμου εξορμήσεις. Με συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, αλλά ευρύχωρο εσωτερικό και μεγάλο χώρο αποσκευών, οι επιβάτες απολαμβάνουν ένα ευχάριστο περιβάλλον, το οποίο χαρακτηρίζεται από τα ποιοτικά υλικά, το υψηλού επιπέδου φινίρισμα και τις πρακτικές λύσεις αποθήκευσης. Ένα άνετο εσωτερικό, με μοναδικό Ιταλικό στιλ και πολλαπλές επιλογές εξατομίκευσης, όπως για παράδειγμα η επιλογή ανάμεσα σε διάφορες επενδύσεις για τα καθίσματα, τις πόρτες, κτλ.

Σε επίπεδο εργονομίας, ο νέος πίνακας οργάνων επιτρέπει την ακόμα πιο εύκολη ανάγνωση των πληροφοριών, ενώ το επανασχεδιασμένο τιμόνι με τη νέα δερμάτινη επένδυση προσφέρει καλύτερο και πιο άνετο κράτημα, καθώς και άμεση πρόσβαση στις λειτουργίες του ηχοσυστήματος. Όλα τα χειριστήρια και οι οθόνες είναι σχεδιασμένα και τοποθετημένα έτσι ώστε να επιτρέπουν την άνετη και ασφαλή χρήση τους.

Ο πίνακας οργάνων διατηρεί τη λογική των τριών κυκλικών τομέων - κύριο χαρακτηριστικό της οικογένειας 500- με τα δύο ακριανά τμήματα να φιλοξενούν τους αναλογικούς δείκτες για το ταχύμετρο και το στροφόμετρο, ενώ η κεντρική ψηφιακή οθόνη TFT των 3,5 ιντσών προσφέρει όλες τις σημαντικές πληροφορίες με ένα απλό και ξεκάθαρο τρόπο.



Νέας γενιάς κινητήρες βενζίνης για κορυφαία απόδοση στην κατηγορία

Το Νέο 500X είναι το πρώτο μοντέλο της Fiat που εφοδιάζεται με τους νέας γενιάς υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης Firefly, οι οποίοι σχεδιάστηκαν με γνώμονα την ιδανική ισορροπία μεταξύ απόδοσης, οδηγικής απόλαυσης, αλλά και οικονομίας καυσίμου. Το αποτέλεσμα είναι τα νέα κινητήρια σύνολα να προσφέρουν υψηλή ιπποδύναμη και ροπή με ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία (20% πιο αθόρυβοι σε σχέση με αντίστοιχης απόδοσης κινητήρες diesel) και 20% χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες προηγούμενης γενιάς.

Οι κινητήρες Firefly είναι προδιαγραφών Euro 6/D-TEMP και εφοδιάζονται με φίλτρο μικροσωματιδίων. Κατά την εξέλιξη τους ολοκληρώθηκαν περισσότερες από 75.000 ώρες δοκιμών σε προσομοιωτή, καθώς και 60.000 ώρες εξέλιξης με πραγματικά οχήματα που κάλυψαν 5 εκατομμύρια χλμ. σε όλο τον κόσμο, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί κορυφαίο επίπεδο αντοχής και αξιοπιστίας.

Σχεδιασμένοι γύρω από την αρχιτεκτονική ενός κυλίνδρου χωρητικότητας 0,33 λίτρων, η νέα γενιά κινητήρων είναι διαθέσιμη σε 3κυλινδρη έκδοση 1 λίτρου και 4κυλινδρη έκδοση 1,3 λίτρων. Η μικρότερη έκδοση αποδίδει 120 ίππους και 190 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Αντίστοιχα η μεγαλύτερη έκδοση αποδίδει 150 ίππους και 270 Nm ροπής και εφοδιάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT των 6 σχέσεων. Και στις δύο περιπτώσεις η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς.

Η αρχιτεκτονική των κινητήρων Firefly εξασφαλίζει αποδοτικότητα, υψηλή αξιοποίηση κοινών μηχανικών τμημάτων, τυποποίηση των εξαρτημάτων και της γραμμής παραγωγής, αλλά και μεγάλη ευελιξία για μελλοντικές εξελίξεις.

Οι νέοι κινητήρες είναι κατασκευασμένοι εξ ολοκλήρου από κράμα αλουμινίου, εξασφαλίζοντας ιδιαίτερα χαμηλό βάρος (η 3κυλινδρη έκδοση ζυγίζει μόλις 93 κιλά). Ιδιαίτερα η κεφαλή έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Teksid και είναι κατασκευασμένη με χρήση χύτευσης υψηλής πίεσης, ενώ και η βάση του κινητήρα έχει εξελιχθεί ώστε να παρέχει τον καλύτερο συνδυασμό αντοχής, χαμηλών κραδασμών και χαμηλού βάρους.

Η χρήση αρκετών προηγμένων τεχνικών χαρακτηριστικών, όπως ο εξελιγμένος άμεσος ψεκασμός, ο στροβυλοσυμπιεστής (turbo) χαμηλής αδράνειας με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη βαλβίδα ανακούφισης, κ.α., συνεισφέρουν στην αυξημένη απόδοση και την άνεση, αλλά και την άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού. Ακόμα μία πρωτοπορία των κινητήρων Firefly είναι η παρουσίαση της 3ης γενιάς του συστήματος MultiAir (αποκλειστικότητα της FCA), το οποίο βελτιστοποιεί περαιτέρω την απόδοση της καύσης μέσω του ελέγχου του χρονισμού - βυθίσματος των βαλβίδων εισαγωγής. Το σύστημα MultiAir III βελτιώνει την ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές, αλλά και την απόδοση υπό υψηλό φορτίο, όπου μέσω της καθυστέρησης του κλεισίματος των βαλβίδων μειώνει τα φαινόμενα προ-ανάφλεξης με αποτέλεσμα καλύτερη λειτουργία και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.

Τη γκάμα των κινητήρων βενζίνης του Νέου 500X συμπληρώνει ο ανανεωμένος 1.6 E-Torq με τους 110 ίππους, προδιαγραφών Euro 6/D-TEMP, οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο.

Καμπύλη ροπής και ισχύος του κινητήρα 1.0lt 120HP



Καμπύλη ροπής και ισχύος του κινητήρα 1.3lt 150HP



Κινητήρας 1.6 Turbo Diesel MultiJet II με σύστημα Stop&Start προδιαγραφών Euro 6/D

Το Νέο 500X είναι διαθέσιμο και με τον κινητήρα turbo diesel τεχνολογίας MultiJet II, χωρητικότητας 1.6 λίτρων, ο οποίος αναβαθμίστηκε με την εφαρμογή επιλεκτικού καταλύτη SCR στο επίπεδο προδιαγραφών Euro 6/D-TEMP.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT 6 σχέσεων. Για την βέλτιστη απόδοση, οι μηχανικοί της FCA συνδύασαν σε μία μονάδα τον καταλύτη SCR με ψεκασμό ουρίας (AdBlue) και το φίλτρο σωματιδίων DPF, έτσι ώστε να επιτυγχάνετε η μέγιστη δυνατή μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) και των μικροσωματιδίων (PM). Ο κινητήρας diesel του Νέου 500Χ συνδυάζει τη μέγιστη φιλικότητα προς το περιβάλλον χωρίς καμία παραχώρηση στις επιδόσεις. Τα στοιχεία ροπής - ισχύος του κινητήρα επιβεβαιώνουν την ανωτερότητα της τεχνολογίας MultiJet II, με τον κινητήρα 1.6 MultiJet II να αποδίδει 120 ίππους και 320 Nm μόλις στις 1.750 σ.α.λ.

Άνεση και ασφάλεια χάρη στα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης

Παράλληλα με το ξεχωριστό στιλ και την κορυφαία άνεση, το Νέο 500X δίνει απάντηση και στην ανάγκη των καταναλωτών που ζητούν τα πιο προηγμένα συστήματα συνδεσιμότητας και υποβοήθησης οδήγησης.

Ιδιαίτερα σημαντικό είναι ότι δύο νέα συστήματα προσφέρονται στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων. Το πρώτο είναι το σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition), το οποίο ενημερώνει τον οδηγό ώστε να προσαρμόσει κατάλληλα την ταχύτητα του οχήματος (Speed Advisor) και το δεύτερο το σύστημα διόρθωσης πορείας (Lane Assist), το οποίο διορθώνει την πορεία του οχήματος αν αυτό ακούσια αλλάξει λωρίδα. Παράλληλα διαθέσιμα είναι συστήματα όπως το επόπτευσης τυφλού σημείου (Blind Spot Alert), το ενεργό σύστημα διατήρησης ασφαλούς απόστασης (Safety Distance Manager), καθώς και το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος (Autonomous Emergency Brake).

Το νέο σύστημα Traffic Sign Recognition αποτελείται από μία κάμερα τοποθετημένη στο εσωτερικό μέρος του παρμπρίζ, η οποία αναγνωρίζει τις πινακίδες που ορίζουν το όριο ταχύτητας. Τα στοιχεία που καταγράφονται μεταφέρονται σε πραγματικό χρόνο στον πίνακα οργάνων ώστε να ενημερωθεί ο οδηγός.

H λειτουργία Speed Advisor αποτελεί ένα νέο χαρακτηριστικό του περιοριστή ταχύτητας το οποίο μόλις ενεργοποιηθεί ρυθμίζει την ταχύτητα του οχήματος με το απλό πάτημα ενός κουμπιού. Το σύστημα Traffic Sign Recognition αναγνωρίζει το όριο ταχύτητας και η λειτουργία Speed Advisor μειώνει ανάλογα την ταχύτητα.



Αντίστοιχα το σύστημα Lane Assist μέσω της ίδιας κάμερας αναγνωρίζει τη θέση του οχήματος σε σχέση με τις λωρίδες κυκλοφορίας. Αν το αυτοκίνητο οδηγηθεί ακούσια (χωρίς να χρησιμοποιηθούν οι δείκτες κατεύθυνσης) εκτός πορείας, τότε το σύστημα θα ενημερώσει μέσω οπτικής ένδειξης τον οδηγό, ενώ παράλληλα εφαρμόζει ροπή στο τιμόνι ώστε να διορθωθεί η πορεία. Το σύστημα μπορεί να ενεργοποιηθεί από τον οδηγό και λειτουργεί σε ταχύτητες από 60 έως και 180 χλμ./ώρα.

Με την ενεργοποίηση του συστήματος Safety Distance Manager το όχημα μειώνει αυτόματα την ταχύτητά του όταν πλησιάζει σε προπορευόμενο όχημα, το οποίο είτε κινείται στην ίδια λωρίδα κυκλοφορίας, είτε αλλάζει λωρίδα και περνά σε αυτή που επίσης κινείται το 500Χ. Το σύστημα επιταχύνει και πάλι στην αρχική ρύθμιση ταχύτητας μόλις απομακρυνθεί (επιταχύνει ή αλλάξει λωρίδα) το προπορευόμενο όχημα. Το σύστημα λειτουργεί σε ταχύτητες άνω των 30 χλμ./ώρα.

Η λειτουργία Autonomous Emergency Brake στο Νέο 500X επιτρέπει την αναγνώριση εμποδίων στην πορεία του αυτοκινήτου και ενεργοποιεί τα φρένα στην περίπτωση που ο οδηγός δεν κάνει κάποια κίνηση ώστε να αποφύγει την επικείμενη σύγκρουση. Το σύστημα υποβοήθησης πέδησης υποστηρίζει τρείς λειτουργίες: AutonomousEmergency Brake, Prefill και Brake Assist. Η πρώτη, παρά το ότι αφήνει τον έλεγχο του οχήματος στον οδηγό, ενεργοποιεί τα φρένα μετά από προσεκτική εκτίμηση της θέσης και ταχύτητας του εμποδίου, την ταχύτητα του οχήματος, τη διαμήκη επιτάχυνση και τις κινήσεις του οδηγού στο τιμόνι και το γκάζι. Η λειτουργία Prefill προφορτίζει το κύκλωμα του συστήματος πέδησης, έτσι ώστε να είναι πιο άμεση και αποτελεσματική η ενεργοποίηση του συστήματος Autonomous Emergency Brake. Τέλος η λειτουργία Brake Assist αναγνωρίζει επικίνδυνες καταστάσεις τροποποιώντας την απόκριση του πεντάλ του φρένου για μια ακόμα πιο αποτελεσματική πέδηση σε κρίσιμες περιπτώσεις.

Επίσης το Νέο 500Χ είναι διαθέσιμο με:

Το σύστημα αυτόματης λειτουργίας της μεγάλης σκάλας των φώτων που περνά από τη μεγάλη στη μεσαία σκάλα φωτισμού όταν αναγνωρίσει ότι κοντά στο αυτοκίνητο κινείται άλλο όχημα.

Το σύστημα επόπτευσης τυφλού σημείου και διασταύρωσης, το οποίο χρησιμοποιεί ειδικούς αισθητήρες ώστε να ενημερώνει τον οδηγό για την πορεία άλλων οχημάτων. Συγκεκριμένα εν κινήσει μέσω μια φωτεινής και ηχητικής ένδειξης το σύστημα ειδοποιεί τον οδηγό αν κάποιο όχημα βρίσκεται κοντά του (πιθανά σε τυφλή γωνία), ή σε περίπτωση ελιγμού από θέση στάθμευσης ενημερώνει τον οδηγό αν κάποιο άλλο όχημα πλησιάζει από αριστερά ή δεξιά.

Ο υπέρυθρος αισθητήρας βροχής και φωτεινότητας αναγνωρίζει τις καταστάσεις χαμηλού φωτισμού ή/και βροχής και ενεργοποιεί αυτόματα τα φώτα ή/και τους καθαριστήρες.

Μέσω της κάμερας οπισθοπορείας, το σύστημα πολυμέσων Uconnect προσφέρει μια ευρεία εικόνα του χώρου πίσω από το όχημα και σε συνδυασμό με τις δυναμικές γραμμές κατεύθυνσης επιτρέπει στον οδηγό να κινηθεί με άνεση και ασφάλεια ακόμα και στους πιο περιορισμένους χώρους στάθμευσης.

Κορυφαίας τεχνολογίας λύσεις συνδεσιμότητας, μέσω του συστήματος πολυμέσων Uconnect με την οθόνη αφής HD LIVE των 7 ιντσών

Οι προσιτές λύσεις που κάνουν πιο άνετη και χαρούμενη της ζωή στο αυτοκίνητο είναι απόλυτα μέσα στη φιλοσοφία της Fiat. Η εφαρμογή του συστήματος UconnectTM, πραγματοποιήθηκε με γνώμονα τους πελάτες που ζητούν τις απόλυτες λύσεις συνδεσιμότητας.

Η νέα γενιά του συστήματος UconnectTM με την οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης των 7 ιντσών διαθέτει σύστημα Bluetooth, audio streaming, ανάγνωση μηνυμάτων και λειτουργία αναγνώρισης φωνής, θύρες Aux και USB καθώς και χειριστήρια στο τιμόνι. Διαθέσιμη είναι παράλληλα η κάμερα οπισθοπορείας και το σύστημα πλοήγησης TomTom 3D. Παράλληλα οι χρήστες μέσω της δωρεάν εφαρμογής UconnectTM LIVE μπορούν να ακούν μουσική μέσω των Deezer και TuneIn, να διαβάσουν ειδήσεις μέσω του Reuters, αλλά και να είναι σε επικοινωνία με τους φίλους τους μέσω του Facebook και του Twitter. Τέλος, οι εφαρμογές eco:Drive και my:Car επιτρέπουν στους οδηγούς να βελτιστοποιούν τον τρόπο οδήγησης τους ώστε να μειώσουν στο ελάχιστο το κόστος καυσίμου και συντήρησης.

Ευρεία γκάμα για όλες τις ανάγκες

Η γκάμα του Νέου 500Χ περιλαμβάνει τρεις παραλλαγές: το Νέο 500X Urban, με την αστική εμφάνιση, το Νέο 500XCity Cross με off-road αισθητική και το Νέο 500X Cross, με τον κορυφαίο εξοπλισμό για όσους αγαπούν τις εξορμήσεις εντός και εκτός δρόμου.

Διαθέσιμοι είναι 4 κινητήρες, καθώς και τρία κιβώτια ταχυτήτων (μηχανικό 5 ή 6 σχέσεων, αυτόματο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων). Παράλληλα οι αγοραστές έχουν να επιλέξουν ανάμεσα από μια πολύ μεγάλη γκάμα στοιχείων εξατομίκευσης, όπως χρωμάτων για το αμάξωμα, επενδύσεων για το εσωτερικό, τροχούς, κτλ.

Το Νέο 500X Urban αποτελεί μια εξαιρετική εναλλακτική των συμβατικών μοντέλων του C-segment προσφέροντας την καλύτερη αναλογία τιμής και εξοπλισμού, διαθέτοντας εκτός των άλλων φώτα ημέρας και πίσω φώτα τεχνολογίας LED, δερμάτινο τιμόνι Techno, κλιματισμό, Cruise Control, ηλεκτρικό χειρόφρενο και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Όπως όλες οι εκδόσεις του Νέου 500X διαθέτει στο βασικό εξοπλισμό επίσης τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης Traffic Sign Recognition, Speed Advisor και Lane Assist, καθώς βεβαίως σύστημα ESP με λειτουργία Hill Assist και 6 αερόσακους.

Η έκδοση New 500X City Cross με τα off-road στοιχεία, ξεχωρίζει χάρη στις προστατευτικές ποδιές στους προφυλακτήρες. Παράλληλα οι τροχοί ελαφρού κράματος των 16 ιντσών, το ταμπλό στο χρώμα του αμαξώματος και το σύστημα πολυμέσων Uconnect με την οθόνη αφής των 7 ιντσών συνθέτουν ένα άκρως ελκυστικό πακέτο.

Τέλος στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το Νέο 500X Cross, το οποίο εφοδιάζεται επιπλέον με τροχούς ελαφρού κράματος 17 ιντσών, μπάρες οροφής, αυτόματο κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες φωτεινότητας και βροχής, καθώς και το σύστημα Uconnect με την οθόνη αφής των 7 ιντσών και σύστημα πλοήγησης. Εφοδιασμένη επιπλέον με τα συστήματα Safety Distance Manager, αυτόματης λειτουργίας της μεγάλης σκάλας των φώτων, Blind Spot Alert και Autonomous Emergency Brake, η έκδοση Cross διαθέτει το πλέον πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης.

Παράλληλα με τις τρεις βασικές παραλλαγές, χάρη σε μια σειρά πακέτων εξοπλισμού το νέο 500Χ παρέχει πολλαπλές δυνατότητες εξατομίκευσης, έτσι ώστε ο κάθε αγοραστής να δημιουργήσει του δικό του μοναδικό 500Χ.

Το Νέο Fiat 500X θα βρίσκεται στις εκθέσεις από τα τέλη Σεπτεμβρίου 2018, ενώ είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελίες στο Δίκτυο Ολοκληρωμένων Συγκροτημάτων της FCA Greece με τιμές που ξεκινούν από τις 16.900 ευρώ.

Άρης Γαλανόπουλος

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube