Περίπου μια ώρα πριν την προγραμματισμένη παρουσίασή του από τον Παναθηναϊκό, ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς έφτασε στο Telekom Center.
Ο «Ζοτς» συνοδευόταν από τον άλλοτε γυμναστή στην πρώτη θητεία του «Ζοτς» και πλέον γενικό αρχηγό της ομάδας, Σάββα Αρώνη.
Τον υποδέχτηκαν επίσης ο general manager της ΚΑΕ, Δημήτρης Κοντός, ο επικεφαλής του τμήματος σκάουτινγκ Νίκος Παππάς, ενώ είχε και μια ζεστή αγκαλιά με τον επί σειρά ετών υπεύθυνο ασφαλείας της ομάδας, Μιχάλη Γεωργαντή, προτού κατευθυνθεί στο γραφείο του.
Μάλιστα, ο «Ζοτς» ακούγεται στο βίντεο να μιλά ελληνικά ρωτώντας τους συνεργάτες του «Πού πάμε;».
Δείτε το βίντεο που ανέβασε ως story η ΚΑΕ Παναθηναϊκός στο Instagram