Ο Νίκος Παπανικολόπουλος τόνισε πως πρέπει να ξανατσεκάρουν αν είναι σωμένη 100% η Καρδίτσα πριν την τελευταία αγωνιστική της Stoixiaman GBL και θεωρεί πως έγινε καλή δουλειά από τους παίκτες του στη διακοπή κι ας τους βγήκε η κούραση.

Αναλυτικά: «Πρέπει να το διπλοτσεκάρουμε. Ήταν ένα πολύ δύσκολο πρωτάθλημα με πάρα πολλές ομάδες εμπλεκόμενες, νομίζω ότι είμαστε στο 99% σωμένοι. Για το 100% θα πρέπει να το ξανατσεκάρουμε για να είμαστε σίγουροι και να μη γίνουμε αστείοι με τα μαθηματικά. Από τη διακοπή και μετά τα παιδιά δούλεψαν καλά και το πρόσωπο της ομάδας είναι αυτό το οποίο έχουμε συνηθίσει. Ήμασταν σίγουροι για την ομάδα που έχουμε, η κούραση ήταν μεγάλη, τα έχουμε ξαναπεί, αλλά νομίζω ότι είμαστε σε καλό momendum».

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Πετρίδης: «Σημαντικότατο ρόλο για Ομπράντοβιτς έπαιξε η μεθοδικότητα Γιαννακόπουλου - Ο ρόλος του Κοντού στην υπόθεση»

«Ο κόσμος αδημονεί, ο κορυφαίος προπονητής στην ιστορία γύρισε»: Το σχόλιο Πετρίδη για την επιστροφή Ομπράντοβιτς

«Βοηθοί του Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό οι Ισκιέρδο και Άντροϊτς»

Ντελίριο για την επιστροφή Ζοτς: Οι οπαδοί του Παναθηναϊκού ετοιμάζουν θερμή υποδοχή στο Telekom Center!

Η επιστροφή Ομπράντοβιτς… άρεσε σε Μοντέρο και Βαλαντσιούνας

Το συγκινητικό βίντεο του Παναθηναϊκού με τις… προφητικές δηλώσεις Γιαννακόπουλου για Ομπράντοβιτς

Το μεσημέρι της Δευτέρας η παρουσίαση του Ομπράντοβιτς από τον Παναθηναϊκό

Ηγεμονικό το συμβόλαιο του Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό!

Τριετές το συμβόλαιο Ομπράντοβιτς - «Σαν να μην πέρασε μια μέρα», η ανακοίνωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός

Είναι γεγονός: Ο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στον Παναθηναϊκό - Η φωτογραφία με Γιαννακόπουλο