Το νέο Citroen DS5, μόλις αφήχθη με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, αλλά και με το πρώτο παγκοσμίως υβριδικό σύστημα με πετρελαιοκινητήρα, το Hybrid4.
Σχεδιαστικά, η επιμηκυμένη και όλο καμπύλες σιλουέτα, αναμφίβολα τραβά το μάτι. Ξεχωρίζουν οι προβολείς με τα φώτα ημέρας LED, οι ακμές στο καπό, η χρωμιωμένη μάσκα με το «λοχία», οι πλαϊνοί αεραγωγοί στυλ μπούμεραγκ και το κυρτό παρμπρίζ που συνεισφέρει στην αεροδυναμική. Επιπρόσθετα, σε αυτόν τον τομέα βοηθούν τα καλύμματα των φωτιστικών εμπρός και πίσω, οι ενεργές περσίδες στη μάσκα και η εκτενής χρήση καλυμμάτων στο πάτωμα του αυτοκινήτου.
Στη καμπίνα αισθάνεσαι ότι βρίσκεσαι σε κόκπιτ αεροσκάφους, με όσους διακόπτες έχεις στην κονσόλα και στην οροφή. Φουτουριστική, αλλά και φινετσάτη ατμόσφαιρα με πολύ καλά υλικά σε πλαστικά και ταπετσαρίες. Σημείο αναφοράς αποτελούν η κονσόλα που βρίσκεται στην οροφή ανάμεσα από τις θέσεις των επιβατών και οι τρεις ανεξάρτητες ηλιοροφές (μία για κάθε έναν από τους μπροστά επιβάτες και μία για τους πίσω).
Διαβάστε περισσότερα για τιμές και εκδόσεις στο www.driveandtravel.gr