Σημαντική βελτίωση παρουσιάζουν οι πωλήσεις tax free προϊόντων σε ετήσια βάση στην Ευρώπη τον Αύγουστο του 2016 σε σύγκριση με την ετήσια διαφορά για τον Ιούλιο του 2016, καθώς «έκλεισαν» με μείωση 3% έναντι της βουτιάς κατά 20% που είχε καταγραφεί τον Ιούλιο, σύμφωνα με τον δείκτη Tax Free Shopping (TFS) της εταιρίας Global Blue.

Η σημαντική αυτή βελτίωση στην Ευρώπη αποδίδεται στην αλλαγή προτίμησης προορισμών, με τη ζήτηση για ταξίδια να μετατίθεται προς την κεντρική και νότια Ευρώπη. Οι ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο, ιδίως οι Κινέζοι, απομακρύνθηκαν από τους παραδοσιακούς προορισμούς (Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ελβετία) προτιμώντας πιο «ασφαλείς» επιλογές όπως η Τσεχία, η Ισπανία και οι κρουαζιέρες στη Σκανδιναβία.

Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube