Με τα καλύτερα λόγια για την εμφάνιση της ομάδας του μίλησε ο Χρήστος Σερέλης, μετά τη... σφαλιάρα του Λαυρίου στην ΑΕΚ. Μάλιστα, ο Έλληνας τεχνικός ανέφερε πως αυτή ήταν μία από τις μεγαλύτερες νίκες της ομάδας του τα τελευταία χρόνια.

Αναλυτικά όσα δήλωσε στην κάμερα της ΕΡΤ:

«Ήταν μία πολύ μεγάλη εμφάνιση της ομάδας μου και γενικότερα από τις μεγαλύτερες νίκες τα τελευταία χρόνια. Και ειδικότερα τώρα γιατί πιεζόμαστε στη βαθμολογία.

Έχουμε μόνο τρεις νίκες ακόμα και θέλουμε να συνεχίσουμε με τον ίδιο τρόπο. Στους 95 πόντους μπορείς να πεις πολλά για την επίθεση , αλλά και η αμυντική μας ενέργεια και ένταση ήταν εκεί. Η προσήλωσή μας ήταν πολύ καλή και έτσι είχαμε και ηρεμία στην επίθεση».


ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Πετρίδης: «Σημαντικότατο ρόλο για Ομπράντοβιτς έπαιξε η μεθοδικότητα Γιαννακόπουλου - Ο ρόλος του Κοντού στην υπόθεση»

«Ο κόσμος αδημονεί, ο κορυφαίος προπονητής στην ιστορία γύρισε»: Το σχόλιο Πετρίδη για την επιστροφή Ομπράντοβιτς

«Βοηθοί του Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό οι Ισκιέρδο και Άντροϊτς»

Ντελίριο για την επιστροφή Ζοτς: Οι οπαδοί του Παναθηναϊκού ετοιμάζουν θερμή υποδοχή στο Telekom Center!

Η επιστροφή Ομπράντοβιτς… άρεσε σε Μοντέρο και Βαλαντσιούνας

Το συγκινητικό βίντεο του Παναθηναϊκού με τις… προφητικές δηλώσεις Γιαννακόπουλου για Ομπράντοβιτς

Το μεσημέρι της Δευτέρας η παρουσίαση του Ομπράντοβιτς από τον Παναθηναϊκό

Ηγεμονικό το συμβόλαιο του Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό!

Τριετές το συμβόλαιο Ομπράντοβιτς - «Σαν να μην πέρασε μια μέρα», η ανακοίνωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός

Είναι γεγονός: Ο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στον Παναθηναϊκό - Η φωτογραφία με Γιαννακόπουλο