Αναλυτικά, ο προπονητής του Ρεθύμνου δήλωσε:

«Ήταν ένα παιχνίδι χωρίς ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το Ρέθυμνο. Είχαμε πάρα πολλά προβλήματα. Το ρόστερ μας ήταν περιορισμένο. Είχαμε την χαρά να δούμε τα νέα παιδιά να παίζουν απέναντι σε έναν πολύ μεγάλο αντίπαλο που θα τους δώσει ενθουσιασμό για την συνέχεια. Δεν αντέχει κριτικής το παιχνίδι. Στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν ανταγωνιστικοί, αλλά στη συνέχεια δεν το καταφέραμε. Ευελπιστούμε στο επόμενο παιχνίδι να έχουμε μαζί μας τον Χάροου και τον Γιαννόπουλου και να παρουσιαστούμε καλύτεροι να Βλέπουμε τα παιχνίδια των πλέι οφ σαν μία επιβράβευση και θέλουμε να δώσουμε ευκαιρίες σε κάποια παιδιά και στο εντός έδρας παιχνίδι θα δώσουμε ό,τι έχουμε κι δεν έχουμε για να φύγουν τα παιδιά και ο κόσμος με τον σωστό τρόπο. Καλή συνέχεια στον Ολυμπιακό. Ξέρουμε πως είναι σε ένα μεταβατικό στάδιο, έχει πολύ καλό προπονητή, πολύ καλούς παίκτες και θα το ξεπεράσει με την δουλειά που κάνουν στο γήπεδο».

Ο νεαρός Γιάννης Πατάτας από την πλευρά των παικτών του Ρεθύμνου ανέφερε: «Το έργο μας ήταν πολύ δύσκολο. Προσπαθήσαμε να ακολουθήσουμε το πλάνο των προπονητών μας σε άμυνα κι επίθεση. Κοιτάμε τώρα το πρώτο παιχνίδι των πλέι οφ και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε».

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

«Πλήρωσε» το στοίχημα ο Φουρνιέ και έβαψε κόκκινο το μούσι του!

Μένει Παρτίζαν και δεν ακολουθεί τον Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό ο Μάτοβιτς

«Η ιστορία συνεχίζεται»: Η φωτογραφία Ομπράντοβιτς και Δημήτρη Γιαννακόπουλου στο άγαλμα του Παύλου

Η έκπληξη των οπαδών στον Γιαννακόπουλο - Του τραγούδησαν για τα γενέθλιά του

Λάθος του μεταφραστή με... Ολυμπιακό: Γελούσε ο Ομπράντοβιτς, φτυνόταν ο Γιαννακόπουλος

Άρης Betsson: Η ΚΑΕ απαντά σε συχνές ερωτήσεις για τα διαρκείας

Δεν κρατιέται ο Ομπράντοβιτς: Είπε στα ελληνικά «Αλβέρτη, είσαι έτοιμος;»

Ο «βασιλιάς» επέστρεψε: Όσα είπαν Ομπράντοβιτς και Γιαννακόπουλος στην παρουσίαση από τον Παναθηναϊκό

Γιαννακόπουλος προς οπαδούς: «Ήρθε ο άνθρωπος για να μας πάει πιο ψηλά»

Γιαννακόπουλος: «Ο Ζοτς με έπαιρνε τηλέφωνο και μου έλεγε ''Δημήτρη προχώρα''» - Η συγκινητική αναφορά στον Παύλο