Μπορεί το υδρογόνο ως καύσιμο στην αυτοκίνηση να βρίσκεται σε εξέλιξη για πάνω από μια δεκαετία, εντούτοις ακόμα δεν έχει καταστεί εφικτή η μαζική του χρήση.

Το μείζον ζήτημα έγκειται στους σταθμούς ανεφοδιασμού, που είναι δύσκολο να αναπτυχθούν σε ευρύ δίκτυο. Στις ΗΠΑ, ειδικά στην Καλιφόρνια, αλλά και στη Γερμανία, έχουν γίνει σημαντικά βήματα και έπεται συνέχεια. Αυτοκίνητα σε στόλους εταιρειών υπάρχουν ήδη και ολοένα αυξάνονται, ενώ γίνονται κινήσεις και προς ιδιώτες.

Οσον αφορά στα νεότερα, η Hyundai Motor με τη συνεργασία της Air Liquide εγκαινίασε ένα σταθμό ανεφοδιασμού υδρογόνου δημοσίας χρήσης στα κεντρικά γραφεία της στο Offenbach της Γερμανίας. Χάρη στην τεχνολογία που αναπτύχθηκε από την Air Liquide, οι οδηγοί των ηλεκτρικών οχημάτων κυψελών καυσίμου, όπως το Hyundai ix35 κυψελών καυσίμου...

Περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube