Η όρθια θέση οδήγησης είναι πολύ άνετη, η λεπτή σιλουέτα περνάει εύκολα ανάμεσα από τα μποτιλιαρισμένα οχήματα και η μπόλικη ροπή των 83 Nm στις 5.750 σ.α.λ. δεν σε αναγκάζει να δουλεύεις συνεχώς το 6-τάχυτο κιβώτιο.

Ο υδρόψυκτος δικύλινδρος (4 βαλβίδες ανά κύλινδρο) των 798 κυβικών περιβάλλεται από ατσάλινο, σωληνωτό πλαίσιο. Τα 85 άλογά του στις 7.500 στροφές αναλαμβάνουν να κινήσουν τα 214 κιλά (πλήρες υγρών) του F800GS με τελική άνω των 200 χλμ./ώρα και με ένα απολαυστικό γουργουρητό που ακούγεται σαν από boxer κινητήρα(!). Η μέση κατανάλωση, λίγο πάνω από 4,5 lt/100χλμ., σε συνδυασμό με τα 16 λίτρα του ρεζερβουάρ χαρίζει την απαιτούμενη αυτονομία για ταξίδια. Σε αυτά, ο συνεπιβάτης δεν θα κουραστεί και τα πολλά αξεσουάρ, όπως πλαστικό ή αλουμινένιο τρι-βάλιτσο και ψηλότερη ζελατίνα για να διώχνει επαρκώς τον αέρα θα κάνουν τις μεγάλες αποστάσεις παιχνιδάκι, αφού η σέλα είναι άκρως αναπαυτική και έχει εκδόσεις για κάθε ύψος (χαμηλή, ψηλή, comfort και rallye).

Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube