Η Ευρωπαϊκή Ένωση εν τέλει δεν ενέκρινε τη χρηματοδότηση προς την εταιρεία από την κυπριακή κυβέρνηση ύψους 2 εκατ. ευρώ (οι υποχρεώσεις της προς τρίτους), αλλά και την υποχρέωση για επιστροφή 66,1 εκατ. ευρώ συν τόκους εντός τεσσάρων μηνών.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της κυπριακής εφημερίδας «Φιλελεύθερος», πρέπει να διευθετηθεί και το θέμα με την προπώληση εισιτηρίων για πτήσεις μέχρι και τον Οκτώβριο 2015, που συνεπάγεται κόστος αρκετών εκατομμυρίων. Η διαχείρισή τους με αντικατάσταση από άλλες εταιρείες, θα κοστίσει περίπου 7 εκατ. ευρώ, όση περίπου είναι η ετήσια αποζημίωση από την απαγόρευση πτήσεων πάνω από την Τουρκία.

Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube