Games

Παρουσίαση του Spec Ops: The Line. Μάχη στο Dubai!

Το Spec Ops: The Line είναι ένας τίτλος που ανήκει στην κατηγορία των shooters τρίτου προσώπου με σαφείς επιρροές από σειρές όπως Gears of War και Call of Duty.

Το Spec Ops: The Line είναι ένας τίτλος που ανήκει στην κατηγορία των shooters τρίτου προσώπου με σαφείς επιρροές από σειρές όπως Gears of War και Call of Duty.

Αποτελεί ένα κλασσικό game που δεν επιχειρεί να ανακαλύψει καινούργιους μηχανισμούς, αλλά ούτε και να εξελίξει αυτούς των τίτλων που «δανείζεται».

Το μοναδικό ίσως διαφορετικό που έχει να προσφέρει το The Line στο κουρασμένο είδος των shooter αυτής της γενιάς, είναι το setting στο οποίο διαδραματίζονται τα γεγονότα, αλλά και το ίδιο το σενάριο.

Το The Line λαμβάνει χώρα στο Dubai, το οποίο μαστίζεται από τις χειρότερες αμμοθύελλες της ιστορίας του, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα η χλιδάτη όψη της πόλης να έχει αλλάξει ριζικά, με την εγκατάλειψη και την ερημοποίηση να κυριαρχούν.

Οι πολυτελείς ουρανοξύστες έχουν σχεδόν βυθιστεί κάτω από τους τόνους άμμου, δημιουργώντας ένα στοιχειωμένο setting στο οποίο κυριαρχεί συνεχώς η αντίθεση ανάμεσα στο πλούσιο παρελθόν και το μίζερο παρόν της επιβίωσης.

Αυτό που έχει γίνει λάθος εδώ είναι ότι όλη η ατμόσφαιρα για όλο το campaign στηρίζεται διαρκώς πάνω σε αυτήν την αντίθεση, δημιουργώντας, εν τέλει, ένα προβλέψιμο σκηνικό.

Το Dubai δεν εκκενώθηκε από όλους τους κατοίκους, παρά μόνο από την υψηλή κοινωνία, με αποτέλεσμα να υπάρχουν πολλοί επιζήσαντες ακόμη στην πόλη.

Το ρόλο της εκκένωσης ανέλαβε το 33ο τάγμα του αμερικανικού στρατού και ο συνταγματάρχης John Konrad, η τύχη των οποίων παραμένει άγνωστη καθώς οι αμμοθύελλες αποτρέπουν οποιαδήποτε επικοινωνία με τον έξω κόσμο.

Ο παίκτης αναλαμβάνει το ρόλο του Martin Walker, ή αλλιώς του πανομοιότυπου διδύμου του Captain Shepard, τον οποίο συνοδεύουν δύο ακόμη μέλη της Delta Squad. Αποστολή της ομάδας είναι να ερευνήσει ένα τελευταίο μήνυμα του Konrad, το οποίο ανέφερε ότι η εκκένωση του Dubai απέτυχε και ότι οι νεκροί είναι πολλοί.

Από εκεί και ύστερα η πλοκή ακολουθεί μια εντελώς μπερδεμένη και χωρίς λογική πορεία, κάνοντας δύσκολο για τον παίκτη να ακολουθήσει τις αποφάσεις αυτής της μικρής ομάδας και αποτρέπει την οποιαδήποτε σύνδεση ή συμπόνια στις δύσκολες αποφάσεις τις οποίες καλούνται να πάρουν.

Το χειρότερο όλων είναι ότι γίνεται ένας συνεχής κύκλος στην πλοκή, ο οποίος -χωρίς να αποκαλύψουμε κάτι συγκεκριμένο- έχει αυτή τη μορφή: πρέπει να βρούμε κάποιον σημαντικό, μετά αυτή η τριμελής ομάδα αποφασίζει ότι με κάποιον μαγικό τρόπο πρέπει να εκκενώσει το Dubai, μετά αλλάζουν γνώμη και πρέπει να σκοτώσουν τους πάντες, μετά πρέπει πάλι να εκκενώσουμε το Dubai, μετά πάλι να βρούμε κάποιον σημαντικό και, τέλος, θα τους ξανά-σώσουμε όλους σκοτώνοντάς τους.

Αυτός ο κύκλος δείχνει να γίνεται επίτηδες κάποιες φορές, προσπαθώντας έτσι η ομάδα ανάπτυξης να περάσει με τον τίτλο της ένα αντιπολεμικό μήνυμα μέσα από την υπερβολή, όμως καταντάει σύντομα κουραστικός για τον παίκτη ο οποίος νιώθει μια τεράστια απόσταση ανάμεσα σε αυτόν, στους χαρακτήρες και στις αποφάσεις τους.

Αυτή η απόσταση γίνεται ιδιαίτερα εμφανής σε σημεία που το παιχνίδι τον αφήνει να πάρει διάφορες «ηθικές» αποφάσεις (όπως να σκοτώσει κάποιον, ή όχι), με τα σημεία αυτά να είναι επίσης ελάχιστα σε όλο το campaign (περίπου 4-5). Στο gameplay είναι εμφανείς οι ομοιότητες με το Gears of War, τόσο στο σύστημα κάλυψης όσο και στο γραμμικό σχεδιασμό του campaign.

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x