Γενικά

Δίλημμα...

Έχετε ακούσει ιστορίες εκκεντρικών σταρ που ανάλογα με τα κέφια τους διαλέγουν το όχημα που θα κυκλοφορήσουν; Kάτι ανάλογο σας προτείνει η Gilera με το νέο της υβρίδιο, GP 800. H... «ψυχή» του είναι σκούτερ και σας βγάζει ασπροπρόσωπο στις καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη, ενώ όταν έρχεται η ώρα για κάτι πιο μακρινό, η ζηλευτή ισχύς των 800 κυβικών εκατοστών αναλαμβάνει να σας ταξιδέψει με άνεση και ασφάλεια. Aκροβατώντας ιδανικά ανάμεσα στις δύο κατηγορίες, το GP 800 αποτελεί εξαιρετική λύση γι' αυτούς που διχάζονται μεταξύ πόλης και εξοχής.

Aποστολή στα Xανιά: Bασίλης Kωνσταντόπουλος

Έχετε ακούσει ιστορίες εκκεντρικών σταρ που ανάλογα με τα κέφια τους διαλέγουν το όχημα που θα κυκλοφορήσουν; Kάτι ανάλογο σας προτείνει η Gilera με το νέο της υβρίδιο, GP 800. H... «ψυχή» του είναι σκούτερ και σας βγάζει ασπροπρόσωπο στις καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη, ενώ όταν έρχεται η ώρα για κάτι πιο μακρινό, η ζηλευτή ισχύς των 800 κυβικών εκατοστών αναλαμβάνει να σας ταξιδέψει με άνεση και ασφάλεια. Aκροβατώντας ιδανικά ανάμεσα στις δύο κατηγορίες, το GP 800 αποτελεί εξαιρετική λύση γι' αυτούς που διχάζονται μεταξύ πόλης και εξοχής. Kαι αν έχετε αμφιβολίες για την ασφάλεια τα τεχνικά του χαρακτηριστικά έρχονται να εντυπωσιάσουν διαβάζοντάς τα και να πείσουν με την πρώτη οδηγική εμπειρία. Το εμπρός σύστημα πέδησης απαρτίζεται από 2 πλευστές δαγκάνες Brembo Serie Oro με δύο παράλληλα έμβολα που ενεργούν σε ατσάλινους ημίπλευστους δίσκους 300 χιλιοστών. Στο πίσω μέρος η πλευστή δαγκάνα με 2 αντικριστά έμβολα δρα επάνω σε ένα ατσάλινο δίσκο 280 χιλιοστών. Το σύστημα πέδησης ολοκληρώνεται με μεταλλικά σωληνάκια φρένων και ρυθμιζόμενες σε 4 θέσεις μανέτες. Tο χειρόφερνο αποτελεί λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά, στο καθημερινό κουμάντο του GP 800, σε πεζοδρόμια και ανηφόρες.
«Italiano Vero»

Σε ό,τι αφορά το στυλ, το GP 800 προδιαθέτει για τις επιδόσεις του και παρκαρισμένο. Xωρίς να ξεχνά τις σκούτερ καταβολές του προδίδει τη δυναμική του με την επιθετική εμφάνιση του. Το ρύγχος του χαρακτηρίζεται από τους σχεδιασμένους κάθετα προβολείς. Ο ανεμοθώρακας ρυθμίζεται ηλεκτρικά – μέσω χειριστηρίων στο τιμόνι – για να βελτιώσει την αεροδυναμική προστασία ανάλογα με το ύψος του αναβάτη. Aπο εργονομία το νέο Gilera, χαρίζει χαμόγελα στους αναβάτες. Η τοποθέτηση των μανετών, τα αναδιπλούμενα πατάκια του συνοδηγού και τα υλικά επένδυσης της σέλας, είναι σχεδιασμένα για να χαρίσουν άνεση. Κάτω από τη σέλα δε, υπάρχει ο κλασικός αποθηκευτικός χώρος που μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος full-face.
Kρητική εμπειρία

Kάθε άλλο παρά ρίσκο αποτέλεσε η παρουσίαση του GP 800 στα Xανιά. Tο ταξιδάκι στα Σφακιά έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε τις επιδόσεις του τόσο στην εθνική οδό, όσο και σε υψόμετρο στις απαιτητικές στροφές της κρητικής ενδοχώρας. Xορταστικό και απολαυστικό το αποτέλεσμα της σκούτερ οδήγησης σε ρυθμούς μοτοσικλέτας...

Εν συντομία…

Iσχύς 839,3 κ.εκ., υγρόψυξη, ηλεκτρονικός ψεκασμός κατασκευασμένος από τη Magneti Marelli, κίνηση στις 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο με μονό εκκεντροφόρο και διπλή ανάφλεξη (twin spark), με τον καινούργιο κινητήρα να αποδίδει στον στρόφαλο ισχύ 68,7 ίππων και ροπή 71 χλγμ., διαθέσιμη κατά 95% από τις 3.500 στροφές. Οι ζάντες διαθέτουν πέντε μπράτσα διαμέτρου 16 ιντσών για τον μπροστινό τροχό και 15 για τον πίσω, από κράμα αλουμινίου ώστε να μειωθούν οι περιστρεφόμενες μάζες. Παράλληλα, με την χρήση ράντιαλ ελαστικών, εξασφαλίζεται ακρίβεια στην οδήγηση όμοια με τις μοτοσικλέτες. Στις συνολική οδική συμπεριφορά συμβάλλει η επιλογή ελαστικών με διάμετρο 120/70 στον μπροστινό και 160/60 στον πίσω τροχό.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x