F1

Χάιντφιλντ: «Θα έτρεχα και με λιγότερα»

Το ενδεχόμενο της μείωσης των συμβολαίων των οδηγών της Formula 1, αναφέρει με δηλώσεις του ο οδηγός της BMW Sauber, Νικ Χάιντφιλντ. Προσπαθεί, μάλιστα, να κάνει τους υπόλοιπους οδηγούς να «ψαχτούν», περιμένοντας και τα χειρότερα. Όπως υπογραμμίζει, η Formula δεν θα μπορούσε να μείνει έξω από την όλη υπόθεση της οικονομικής κρίσης που περνάει ο πλανήτης τον τελευταίο καιρό σε όλους τους τομείς.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το ενδεχόμενο της μείωσης των συμβολαίων των οδηγών της Formula 1, αναφέρει με δηλώσεις του ο οδηγός της BMW Sauber, Νικ Χάιντφιλντ. Προσπαθεί, μάλιστα, να κάνει τους υπόλοιπους οδηγούς να «ψαχτούν», περιμένοντας και τα χειρότερα. Όπως υπογραμμίζει, η Formula δεν θα μπορούσε να μείνει έξω από την όλη υπόθεση της οικονομικής κρίσης που περνάει ο πλανήτης τον τελευταίο καιρό σε όλους τους τομείς.

Πάντως, ο Γερμανός πιλότος σύμφωνα με τα λεγόμενά του τονίζει πως δεν θα είχε κανένα απολύτως πρόβλημα να αγωνιστεί με μειωμένες αποδοχές. «Θα έτρεχα και με λιγότερα», ισχυρίζεται.

Επιμέλεια: Αντρέας Δημητρίου

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x