F1

Να συνεχίσει στη RedBull θέλει ο Βέμπερ

Να παραμείνει στη RedBull για πολλά χρόνια ακόμη ελπίζει ο Μάρκ Βέμπερ. Ο 32χρονος παρότι διανύει την τρίτη διαδοχική χρονιά του στην ομάδα δεν δείχνει διατεθειμένος να αλλάξει σύντομα περιβάλλον.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Να παραμείνει στη RedBull για πολλά χρόνια ακόμη ελπίζει ο Μάρκ Βέμπερ. Ο 32χρονος παρότι διανύει την τρίτη διαδοχική χρονιά του στην ομάδα δεν δείχνει διατεθειμένος να αλλάξει σύντομα περιβάλλον.

«Είμαι πολύ ευτυχισμένος στη RedBull και ελπίζω η ομάδα να έχει μείνει ικανοποιημένη με τις επιδώσεις μου» φέρεται να έχει δηλώσει ο Αυστραλός «Αν παραμείνω σταθερός και εξαντλήσω τις ικανότητες του μονοθέσιου μου δεν φοβάμαι για το μέλλον» πρόσθεσε « Σκοπεύω να μείνω στην RedBull για πολύ καιρό ακόμη. Για την ακρίβεια δεν με βλέπω να εργάζομαι σε καμία άλλη ομάδα»

Ο Βέμπερ πέρυσι κατέκτησε 21 από τους 29 βαθμούς της ομάδας του και του χρόνου θα αγωνίζεται πλάι στον εντυπωσιακό Γερμανό Σεμπαστιάν Φέτελ.

Επιμέλεια: Ορέστης Μάρκου

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x