Γενικά

Τέρμα κι η Mitsubishi από το Ντακάρ

«Χαρακίρι» κάνουν η μία μετά την άλλη οι ιαπωνικές μάρκες, αναφορικά με τη συμμετοχή τους σε αγώνες. Το χορό των αποχωρήσεων άνοιξε η Honda στη Φόρμουλα 1. Ακολούθησαν Subaru και Suzuki στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ράλι και η Kawasaki στο MotoGP. Τώρα ήρθε η Mitsubishi να βάλει τέλος στο μοναδικό θεσμό που συμμετείχε, το ράλι Ντακάρ, μια και είχε αποχωρήσει προ τριετίας από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, όντας πρωταθλήτρια 4 φορές με τον Τόμι Μάκινεν και το Lancer Evo WRC.

«Χαρακίρι» κάνουν η μία μετά την άλλη οι ιαπωνικές μάρκες, αναφορικά με τη συμμετοχή τους σε αγώνες. Το χορό των αποχωρήσεων άνοιξε η Honda στη Φόρμουλα 1. Ακολούθησαν Subaru και Suzuki στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ράλι και η Kawasaki στο MotoGP. Τώρα ήρθε η Mitsubishi να βάλει τέλος στο μοναδικό θεσμό που συμμετείχε, το ράλι Ντακάρ, μια και είχε αποχωρήσει προ τριετίας από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, όντας πρωταθλήτρια 4 φορές με τον Τόμι Μάκινεν και το Lancer Evo WRC.

Η ιαπωνική μάρκα είχε 12 νίκες στο ράλι Ντακάρ και μάλιστα 7 συνεχόμενες 2001 – 2007). Φέτος ηττήθηκε από τη VW η οποία παρουσίασε ισχυρή αρμάδα Touareg μια και το καινούργιο Racing Lancer που αντικατέστησε το καταξιωμένο Pajero Evo παρουσίασε αδυναμίες. Η Mitsubishi ανέφερε ότι θα παρουσιάσει λειτουργικές ζημιές της τάξης των 500 εκατ. ευρώ το 2008 και με δεδομένη την πτώση των πωλήσεων το 2009 άρχισε να κάνει περικοπές.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x