F1

Για το καλό της ομάδας…

Τους λόγους που τον οδήγησαν στην αποχώρησή του από την Renault εξήγησε το πρώην πλέον αφεντικό της ομάδας, Φλάβιο Μπριατόρε. Η τοποθέτηση του Μπριατόρε ήταν μάλλον αναμενόμενη: «Παραιτήθηκα για το καλό της ομάδας», επεσήμανε ο 59χρονος Ιταλός…
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τους λόγους που τον οδήγησαν στην αποχώρησή του από την Renault εξήγησε το πρώην πλέον αφεντικό της ομάδας, Φλάβιο Μπριατόρε. Η τοποθέτηση του Μπριατόρε ήταν μάλλον αναμενόμενη: «Παραιτήθηκα για το καλό της ομάδας», επεσήμανε ο 59χρονος Ιταλός…

Στην ύστατη προσπάθειά του να κρατήσει τα προσχήματα αλλά και να ανατρέψει – όσο αυτό καθίσταται εφικτό – το αρνητικό κλίμα που έχει δημιουργηθεί, ο Μπριατόρε δήλωσε: «Απλά προσπαθώ να προφυλάξω την ομάδα. Είναι καθήκον μου. Για τον λόγο αυτόν ακριβώς αποχώρησα από την Renault».

Επιμέλεια: Ανδρέας Κριαράς

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x