F1

O Γκλoκ... εξηγείται

Την απόφαση να βρίσκεται στα γκριντ την επόμενη σεζόν οδηγώντας το μονοθέσιο της Manor , δικαιολόγησε ο Τίμο Γκλoκ. Ο 27χρονος πιλότος, ο οποίος έμεινε χωρίς ομάδα ύστερα από την αποχώρηση της Toyota από το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, υποστήριξε ότι αντίθετα με όσα άλλοι πιστεύουν η Manor είναι μια πολύ καλή ευκαιρία.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την απόφαση να βρίσκεται στα γκριντ την επόμενη σεζόν οδηγώντας το μονοθέσιο της Manor , δικαιολόγησε ο Τίμο Γκλoκ. Ο 27χρονος πιλότος, ο οποίος έμεινε χωρίς ομάδα ύστερα από την αποχώρηση της Toyota από το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, υποστήριξε ότι αντίθετα με όσα άλλοι πιστεύουν η Manor είναι μια πολύ καλή ευκαιρία.

«Αρκετοί ισχυρίστηκαν ότι αυτή η κίνηση μου είναι η αρχή του τέλους. Η Manor είναι μια καλή ευκαιρία. Θέλω να ανέβουμε επίπεδο μαζί », τόνισε ο Γερμανός πιλότος.

Ωστόσο, ο Γκλοκ δεν έχει ψευδαισθήσεις και γνωρίζει ότι θα αντιμετωπίσει δυσκολίες συμμετέχοντας στη νεοεισερχόμενη ομάδα , καθώς δεν θα μπορέσει να είναι ανταγωνιστική από την πρώτη σεζόν. «Τα αποτελέσματα μπορεί να έρθουν σε δύο-τρία χρόνια. Αλλά εγώ προτιμώ να είμαι σε μια μικρή ομάδα και να δουλεύουμε για να βελτιωθούμε , παρά να “κάθομαι” σε ένα μονοθέσιο που θα κερδίζει».

Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x