F1

Δεν θα έχουν εύκολο έργο

Στο απαιτητικό σιρκουί του Καναδά φιλοξενείται το όγδοο γκραν πρι του πρωταθλήματος με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να θεωρεί ότι οι «κόκκινοι» ταύροι δεν θα έχουν εύκολο έργο, καθώς θα πρέπει να αντιμετωπίσουν την πρωτοπόρο McLaren με το σύστημα F-duct.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στο απαιτητικό σιρκουί του Καναδά φιλοξενείται το όγδοο γκραν πρι του πρωταθλήματος με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να θεωρεί ότι οι «κόκκινοι» ταύροι δεν θα έχουν εύκολο έργο, καθώς θα πρέπει να αντιμετωπίσουν την πρωτοπόρο McLaren με το σύστημα F-duct.

«Είναι μια πολύ ωραία πίστα, μου αρέσει. Στα χαρτιά δεν είναι η καλύτερη πίστα για τα μονοθέσια μας, αλλά από την άλλη είμαστε ανταγωνιστικοί σε κάθε αγώνα αυτή τη σεζόν. Συνεπώς νομίζω ότι θα πάμε εκεί με το κεφάλι ψηλά και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ότι καλύτερο», τόνισε ο Γερμανός πιλότος της Red Bull, ο οποίος για ακόμη έναν αγώνα θα τρέξει χωρίς το σύστημα F-duct.

«Θεωρώ ότι η McLaren θα είναι πολύ δυνατή εκεί, εξαιτίας του αεροδυναμικού συστήματος. Θα δούμε, θα προσπαθήσουμε να πάρουμε όσους περισσότερους βαθμούς μπορούμε»

Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x