F1

Εκνευρισμένος ο Γουέμπερ

Τι και αν αύριο θα εκκινήσει από τη δεύτερη θέση ; Δεν σταματά να γκρινιάζει ο πιλότος της Red Bull, Μαρκ Γουέμπερ. Ο Αυστραλός πιλότος αυτή τη φορά τα έβαλε με την ομάδα του, ενώ τόνισε ότι θα προτιμούσε την τρίτη θέση εκκίνησης...
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τι και αν αύριο θα εκκινήσει από τη δεύτερη θέση ; Δεν σταματά να γκρινιάζει ο πιλότος της Red Bull, Μαρκ Γουέμπερ. Ο Αυστραλός πιλότος αυτή τη φορά τα έβαλε με την ομάδα του, ενώ τόνισε ότι θα προτιμούσε την τρίτη θέση εκκίνησης...

Η παρεξήγηση στην ομάδα των «κόκκινων ταύρων» είχε αφετηρία μια μπροστινή πτέρυγα. Η ομάδα για το βρετανικό γκραν πρι είχε στη διάθεση της μόνο δύο διαθέσιμες πτέρυγες, ωστόσο στο τέλος των τρίτων ελεύθερων δοκιμών η πτέρυγα του Φέτελ έσπασε, με αποτέλεσμα οι υπέυθυνοι να αποφασίσουν να δώσουν την καινούρια στον Γερμανό, την ώρα που ο Γουέμπερ πήρε μέρος στις κατατακτήριες δοκιμές με την παλιά. Όταν ρωτήθηκε για την εν λόγω απόφαση, εκείνος απάντησε :

«Νομίζω ότι η ομάδα πρέπει να είναι ευχαριστημένη με το σημερινό αποτέλεσμα. Θα προτιμούσα να ήμουν τρίτος. Ξέρουμε ότι η δεύτερη θέση δεν είναι καλή... Αν ο Φερνάντο θέλει να αλλάξουμε, θα δούμε αν μπορούμε να το κάνουμε», ήταν τα λόγια του Γουέμπερ, ο οποίος όπως φάνηκε να έχασε για λίγο την ψυχραιμία του, προκαλώντας μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την αυριανή εκκίνηση.

Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x