F1

Απογοητευμένος ο Γουέμπερ

Παρά το γεγονός ότι ανέβηκε ξανά στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος των πιλότων ο Μαρκ Γουέμπερ είναι απογοητευμένος από την εξέλιξη του 14ου γκραν πρι στην πίστα της Μόντσα.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Παρά το γεγονός ότι ανέβηκε ξανά στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος των πιλότων ο Μαρκ Γουέμπερ είναι απογοητευμένος από την εξέλιξη του 14ου γκραν πρι στην πίστα της Μόντσα.

Ο Αυστραλός για δεύτερη συνεχόμενη φορά, χάνει θέσεις στην εκκίνηση. Μάλιστα, ο πιλότος της Red Bull κατά την έναρξη του αγώνα έχασε πέντε θέσεις, με αποτέλεσμα να βρεθεί ένατος.

«Θα μπορούσαμε να είχαμε πάρει περισσότερους βαθμούς σήμερα, είναι απογοητευτικό», τόνισε ο Γουέμπρ, ο οποίος θα ήθελε να εκμεταλλευτεί με καλύτερο τρόπο την εγκατάλειψη του Χάμιλτον.

Ο Αυστραλός δεν παρέλειψε να εκφράσει τη δυσαρέσκεια του προς το πρόσωπο του Χούλκενμπεργκ, ο οποίος αρκετές φορές έκοβε δρόμο στις κλειστές στροφές.

Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x