F1

Χάμιλτον: «Δεν τον είδα»

Απογοητευμένος από την εξέλιξη του γκραν πρι της Σιγκαπούρης είναι ο Λιουίς Χάμιλτον, ο οποίος δεν έχει καταφέρει να βαθμολογηθεί στους τελευταίους τρεις αγώνες με αποτέλεσμα να «πέσει» στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Απογοητευμένος από την εξέλιξη του γκραν πρι της Σιγκαπούρης είναι ο Λιουίς Χάμιλτον, ο οποίος δεν έχει καταφέρει να βαθμολογηθεί στους τελευταίους τρεις αγώνες με αποτέλεσμα να «πέσει» στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος.

Στη Σιγκαπούρη ο Βρετανός πιλότος της McLaren εγκατέλειψε όταν στην «μάχη» με τον Μαρκ Γουέμπερ είχε επαφή που τον οδήγησε εκτός αγώνα. Ωστόσο, ο Χάμιλτον τόνισε πως δεν είχε δει καθόλου τον Αυστραλό.

«Δεν ήξερα καν ότι βρίσκονταν εκεί, έπρεπε να δω το replay. Ειλικρινά δεν ξέρω τι συνέβη», ήταν τα λόγια του Χάμιλτον, ο οποίος πρόσθεσε πως το κυνήγι του πρωταθλήματος είναι δύσκολο, απομένοντας τέσσερις αγώνες και έχοντας δύο καταστροφικούς αγώνες.

Ο πιλότος της McLaren βρίσκεται στην τρίτη θέση, απέχοντας 20 βαθμούς από τον πρωτοπόρο, Μαρκ Γουέμπερ.

Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x