F1

Σουμάχερ… ο απογοητευμένος

Ακόμη ένα Σαββατοκύριακο δεν πήγε όπως το είχε σχεδιάσει ο Μίκαελ Σουμάχερ. Ο Γερμανός πιλότος ανυπομονούσε για το πρώτο του νυχτερινό γκραν πρι, ωστόσο το αποτέλεσμα δεν ήταν το αναμενόμενο.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ακόμη ένα Σαββατοκύριακο δεν πήγε όπως το είχε σχεδιάσει ο Μίκαελ Σουμάχερ. Ο Γερμανός πιλότος ανυπομονούσε για το πρώτο του νυχτερινό γκραν πρι, ωστόσο το αποτέλεσμα δεν ήταν το αναμενόμενο.

Ο πιλότος της Mercedes είδε την καρό σημαία από τη 13η θέση, κάτι που όπως δήλωσε δεν τον χαροποίησε :

«Δεν είμαι ευχαριστημένος από την πρώτη μου εμπειρία στη Σιγκαπούρη. Είχα δύο ατυχήματα με αποτέλεσμα να κάνω τα πιτ στοπ σε ακατάλληλες στιγμές», ήταν τα λόγια του Σουμάχερ, ο οποίος πρόσθεσε πως διασκέδασε μόνο στο δεύτερο μέρος του αγώνα.

Ωστόσο, ο επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής τόνισε πως δεν πρόκειται να τον ξεφορτωθούν εύκολα, υπονοώντας ότι δεν σκέφτεται να τα παρατήσει στο τέλος της σεζόν, παρά τις δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει.

Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x