Τη λέξη κλειδί… «καταραμένος» χρησιμοποίησε ο Φελίπε Μάσα στις δηλώσεις του μετά το τελευταίο γκραν πρι στην πίστα της Σουζούκα, για να εκφράσει την απογοήτευση του όσον αφορά το αποτέλεσμα και των κατατακτήριων δοκιμών, αλλά και του αγώνα. Ωστόσο, το www.sport-fm.gr αναρωτιέται αν η κατάρα είναι στον Φελίπε Μάσα, ή στη θέση που ο Βραζιλιάνος πιλότος έχει ;
Δεν είναι λίγες οι φορές που ο Φελίπε Μάσα φέτος έχει εκφράσει τα παράπονα του αλλά και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει κυρίως με τα ελαστικά. Τρία γκραν πρι πριν το τέλος της σεζόν, ο Βραζιλιάνος βρίσκεται στην έκτη θέση του πρωταθλήματος, έχοντας μείνει έξω από το κυνήγι του τίτλου. Ωστόσο, έχει την… τιμητική θέση του υποστηρικτή του ομόσταβλού του, Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος διεκδικεί το τρίτο του πρωτάθλημα.
Ο Μάσα βρίσκεται στην ιταλική ομάδα από το 2006, ωστόσο δεν έχει βρει το κατάλληλο… timing για να διώξει από πάνω του την κατάρα! Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή…
Η ομάδα που έχει γράψει ιστορία στο πρωτάθλημα της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού, συνήθως προωθούσε τον έναν από τους δύο πιλότους της, έχοντας ένα άτυπο σύστημα ιεραρχίας. Ο παραπάνω διαχωρισμός απλοποιεί τα πράγματα, με τον πρώτο πιλότο να «χτυπά» το πρωτάθλημα και τον άλλο να «κόβει» βαθμούς από τους αντιπάλους.
Ίδιο σενάριο… άλλοι πρωταγωνιστές…
Ρούμπενς Μπαρικέλο και Φελίπε Μάσα, πέρα από το γεγονός ότι και οι δύο είναι Βραζιλιάνοι έχουν και άλλα κοινά στοιχεία, όπως τη δεύτερη θέση στην ομάδα της σκουντερία, ή αλλιώς έχουν την κατάρα να είναι το No 2...
Ο Μπαρικέλο πήγε στη Ferrari το 2000, όταν ο ομόσταβλός του πανηγύρισε τον πρώτο του τίτλο με την ιταλική ομάδα. Μέχρι το 2005, όπου και αποχώρησε από τη σκουντερία η καλύτερη θέση ήταν η δεύτερη το 2004, όμως καμία φορά πάνω από τον Γερμανό πιλότο.
Όταν το 2006 ο Μπαρικέλο μετακόμισε στην Honda, τη θέση του με ότι αυτή συμπεριλάμβανε πήρε ο Φελίπε Μάσα. Ο τότε 25χρονος πιλότος, τερμάτισε στην τρίτη θέση, πίσω από τον Μίκαελ Σουμάχερ.
Η αποχώρηση του Γερμανού από το πρωτάθλημα δεν ανακούφισε τον Μάσα, ο οποίος είδε τον Ραϊκόνεν όχι μόνο να έρχεται στη Ferrari αλλά και να παίρνει και το πρώτάθλημα (2007) και την πρώτη θέση στην ομάδα…
Λίγο πριν την κορυφή...
Η μοναδική χρονιά που ο Βραζιλιάνος έδειξε στη σκουντερία ότι μπορεί να προαχθεί στο Νο1, ήταν το 2008, χρονιά όμως που ο Χάμιλτον του πήρε το πρωτάθλημα στο τελευταίο γκραν πρι…
Το εν λόγω αποτέλεσμα ωστόσο ενθουσίασε τον Μάσα, ο οποίος την επόμενη σεζόν (2009) πίστευε πως θα έκανε την ανατροπή… Όμως η κατάρα έκανε πάλι τη δουλειά της. Ο Βραζιλιάνος μπορεί να μην είχε εσωτερικό αντίπαλο, με τον Κίμι Ραϊκόνεν να είναι σχεδόν αδιάφορος, όμως η Ferrari δεν μπορούσε να προσφέρει ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Το κερασάκι στην τούρτα ήταν το γκραν πρι της Ουγγαρίας, όπου ο Μάσα τραυματίστηκε πολύ σοβαρά στο κεφάλι από ένα αντικείμενο, που έφυγε από το μονοθέσιο του Μπαρικέλο και τον ανάγκασε να μείνει εκτός για την υπόλοιπη σεζόν.
Η έναρξη του πρωταθλήματος του 2010, δεν διέφερε σε τίποτα από το 2006 που ο Μάσα οδήγησε για πρώτη φορά μονοθέσιο της σκουντερία. Πλέον ο Φερνάντο Αλόνσο έχει την πρώτη θέση στην ομάδα, καθώς οι υπεύθυνοι μάλλον ξέχασαν τις ικανότητες του Βραζιλιάνου, ο οποίος πάλι βοηθά το No 1 της ομάδας.
Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






