F1

Χάμιλτον και Γουέμπερ ταχύτεροι στην Κορέα!

Μόλις δύο γκραν πρι πριν το τέλος του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1, ομάδες και πιλότοι, φιλοξενούνται στην ολοκαίνουρια πίστα της Κορέας. Στις πρώτες δύο ελεύθερες δοκιμές, Λιουίς Χάμιλτον και Μαρκ Γουέμπερ, έδειξαν ότι δεν τα παρατούν, κάνοντας τους ταχύτερους χρόνους.

Μόλις δύο γκραν πρι πριν το τέλος του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1, ομάδες και πιλότοι, φιλοξενούνται στην ολοκαίνουρια πίστα της Κορέας. Στις πρώτες δύο ελεύθερες δοκιμές, Λιουίς Χάμιλτον και Μαρκ Γουέμπερ, έδειξαν ότι δεν τα παρατούν, κάνοντας τους ταχύτερους χρόνους.

Δυνατός ο Βρετανός!

Το νέο σιρκουί έχει δημιουργήσει τις καλύτερες εντυπώσεις στους πιλότους, οι οποίοι ωστόσο δυσκολεύτηκαν περισσότερο από όσο περίμεναν. Η πίστα, ιδιαίτερα, στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών γλιστρούσε αρκετά. Αυτό όμως δεν εμπόδισε τη McLaren και τον Λιουίς Χάμιλτον να κάνουν τον ταχύτερο χρόνο.

Ο καλός καιρός ήταν σύμμαχος των ομάδων, οι οποίες ήθελαν να εκμεταλλευτούν τις ελεύθερες δοκιμές, ώστε να πάρουν όσα περισσότερα δεδομένα μπορούσαν.

Αξιοσημείωτο γεγονός της πρώτης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών ήταν η απόδοση του Ρόμπερτ Κούμπιτσα, με τον Πολωνό να κάνει τον τρίτο χρόνο, πίσω από τη Mercedes του Νίκο Ρόσμπεργκ. Για ακόμη μια φορά ο Μάσα απογοήτευσε μένοντας εκτός δεκάδας.

Δεν θα τα παρατήσει ο Γουέμπερ !

Στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα της Κορέας, οι διεκδικητές του τίτλου, πλασαρίστηκαν στις πρώτες θέσεις, με τον πρωτοπόρο, Μαρκ Γουέμπερ να κάνει τον ταχύτερο χρόνο, αφήνοντας δεύτερο τον Αλόνσο, ενώ ο Χάμιλτον συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα.

Και στη δεύτερη περίοδο η Renault έδειξε ότι είναι αρκετά ανταγωνιστικοί, έχοντας και τους δύο πιλότους της, μέσα στη δεκάδα.

Οι πιλότοι είχαν ευκολότερο έργο, καθώς όσο η ώρα περνούσε η κατάσταση της πίστας βελτιώνονταν. Ωστόσο, ούτε από τη δεύτερη περίοδο έλειψαν τα γλιστρήματα.

Πρόβλημα υπερθέρμανσης αντιμετώπισε το μονοθέσιο του Τζένσον Μπάτον, το οποίο έλυσαν οι μηχανικοί της McLaren. Από την άλλη πολλά ήταν τα παράπονα του Φελίπε Μάσα, με τον Βραζιλιάνο ωστόσο να βελτιώνει αρκετά την απόδοση του στη δεύτερη περίοδο.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Γουέμπερ, Red Bull, 1:37.942
2. Αλόνσο, Ferrari, +0.190
3. Χάμιλτον, McLaren, +0.337
4. Κούμπιτσα, Renault, +0.776
5. Μπάτον, McLaren, +0.784
6. Μάσα, Ferrari, +0.878
7. Φέτελ, Red Bull, +1.262
8. Πετρόφ, Renault, +1.325
9. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +1.326
10. Κομπαγιάσι, Sauber, +1.622
11. Χάιντφελντ, Sauber, +1.646
12. Σουμάχερ, Mercedes, +1.656
13. Μπαρικέλο, Williams, +1.870
14. Λιούτσι, Force India, +1.939
15. Σούτιλ, Force India, +2.029
16. Χούλκενμπεργκ, Williams, +2.536
17. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +2.636
18. Μπουεμί, Toro Rosso, +2.954
19. Κοβαλάινεν, Lotus, +4.831
20. Τρούλι, Lotus, +4.859
21. Γκλοκ, Virgin, +5.173
22. Ντι Γκράσι, Virgin, +6.097
23. Γιαμαμότο, HRT, +7.224
24. Σένα, HRT, +8.707

Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x