Βόλεϊ

Πέρασε ο Παμβοχαϊκός και παίζει με ΠΑΟΚ

Την πρόκριση στους «8» του Κυπέλλου βόλεϊ ανδρών πήρε ο Παμβοχαϊκός, επικρατώντας 3-0 σετ του Φοίνικα Σύρου και θα αντιμετωπίσει στην επόμενη φάση τον ΠΑΟΚ στο «Παλατάκι».
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Πέρασε από τον Φοίνικα Σύρου και έπεσε στα... δύσκολα ο Παμβοχαϊκός.

Η ομάδα της Βόχας επιβλήθηκε 3-0 σετ του Φοίνικα Σύρου στη φάση των «16» και πήρε επάξια το εισιτήριο για τη συνέχεια.

Με κορυφαίους τους Πέτι, Τζελάτι και Μπατατζίμ ο Παμβοχαϊκός δεν δυσκολεύτηκε καθόλου να λυγίσει τους Συριανούς και θα αντιμετωπίσει στα προημιτελικά της διοργάνωσης τον ΠΑΟΚ, που νωρίτερα νίκησε τον Εθνικό Αλεξανδρούπολης.

Αναλυτικά, το πρόγραμμα των «16»:
Τετάρτη 8/2
ΠΑΟΚ-Εθνικός Αλεξανδρούπολης 3-1
(25-22, 25-23, 24-26, 28-26)

ΟΦΗ-Παναθηναϊκός 2-3
(13-25, 19-25, 25-17, 28-26, 8-15)

Παμβοχαϊκός-Φοίνικας Σύρου 3-1
(25-16, 25-17, 25-21)

Ηρακλής Χαλκίδας-Ηρακλής (19:00)
ΕΑ Πατρών-Κηφισιά (19:00)
Εθνικός-Κύζικος (20:00)
Νίκη-Ορεστιάδα (20:30)

Πέμπτη 9/2
Ολυμπιακός-Παναχαϊκή (18:00)

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x