F1

Με το «δεξί» θέλει να μπει η Ρενό

Οι άνθρωποι της Ρενό, σχεδιάζουν δύο μήνες με εντατικές δοκιμές, ούτως ώστε να επαναλάβουν το εντυπωσιακό περσινό τους ξεκίνημα στη Φόρμουλα 1, όταν η ομάδα πήρε τέσσερις νίκες στα ισάριθμα πρώτα γκραν-πρι. «Δύο μονοθέσια θα αρχίσουν τις δοκιμές από το δεύτερο τεστ της ομάδας για τον χειμώνα, προκειμένου να επιτευχθεί ο μέγιστος αριθμός χιλιομέτρων με το αυτοκίνητο και τους οδηγούς ενόψει της νέας σεζόν», ανέφερε η επίσημη ιστοσελίδα των παγκόσμιων πρωταθλητών του 2005.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Οι άνθρωποι της Ρενό, σχεδιάζουν δύο μήνες με εντατικές δοκιμές, ούτως ώστε να επαναλάβουν το εντυπωσιακό περσινό τους ξεκίνημα στη Φόρμουλα 1, όταν η ομάδα πήρε τέσσερις νίκες στα ισάριθμα πρώτα γκραν-πρι. «Δύο μονοθέσια θα αρχίσουν τις δοκιμές από το δεύτερο τεστ της ομάδας για τον χειμώνα, προκειμένου να επιτευχθεί ο μέγιστος αριθμός χιλιομέτρων με το αυτοκίνητο και τους οδηγούς ενόψει της νέας σεζόν», ανέφερε η επίσημη ιστοσελίδα των παγκόσμιων πρωταθλητών του 2005.

Η νέα R26 με τον κινητήρα V8, θα «τρέξει» για πρώτη φορά την ερχόμενη Τρίτη στην πίστα της Χερέθ, με τον Τζιανκάρλο Φιζικέλα στη θέση του οδηγού. Να υπενθυμίσουμε, ότι η νέα περίοδος στη Φόρμουλα 1, θα ξεκινήσει στις 12 Μαρτίου στο Μπαχρέιν.

Επιμέλεια: Δημήτρης Ζαχάρης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x