F1

Ας μη το δέσει και κόμπο!

Να ακολουθήσουν τη φετινή στρατηγική και την επόμενη σεζόν επιθυμεί ο ιδιοκτήτης της Red Bull, Ντίετριχ Μάτεσιτς, δίνοντας τις ίδιες ευκαιρίες και στους δύο πιλότους τους. Ωστόσο, δεν παρέλειψε να αναφέρει πως ο Σεμπάστιαν Φέτελ δεν θα είναι το νούμερο 1 στην ομάδα, παρά το γεγονός ότι κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Να ακολουθήσουν τη φετινή στρατηγική και την επόμενη σεζόν επιθυμεί ο ιδιοκτήτης της Red Bull, Ντίετριχ Μάτεσιτς, δίνοντας τις ίδιες ευκαιρίες και στους δύο πιλότους τους. Ωστόσο, δεν παρέλειψε να αναφέρει πως ο Σεμπάστιαν Φέτελ δεν θα είναι το νούμερο 1 στην ομάδα, παρά το γεγονός ότι κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Μάτεσιτς ο Φέτελ μπορεί να έχει το νούμερο 1 στο μονοθέσιο του, ωστόσο και οι δύο πιλότοι θα ξεκινήσουν πάλι από το μηδέν. Εξάλλου η μεταξύ τους κόντρα στο φετινό πρωτάθλημα μόνο σε καλό τους βγήκε, κάνοντας το νταμπλ.

«Ο Μαρκ και ο Σεμπάστιαν θα αγωνίζονται υπό τους ίδιους όρους. Ο Σεμπάστιαν πρέπει να αποδείξει την κλάση του στο επόμενο πρωτάθλημα, ενώ ο Μαρκ θα τον δυσκολέψει», τόνισε ο ιδιοκτήτης των «κόκκινων ταύρων».

Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x