Αρκετή δουλειά είχε το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού κατά τη σύσκεψή του στο Μονακό την προηγούμενη εβδομάδα, καθώς πολλές ήταν οι υποθέσεις που ταλαιπώρησαν και μπέρδεψαν τους αγωνοδίκες και τις ομάδες.
Προς αποφυγήν των ίδιων συμβάντων και την επόμενη σεζόν η FIA εξέδωσε αναλυτικά τις αλλαγές για το πρωτάθλημα του 2011.
• Αρχικά, οι οδηγοί θα μπορούν να αλλάξουν μόνο μια φορά τη γραμμή τους, στην προσπάθεια τους να προστατεύσουν τη θέση τους. Επίσης, απαγορεύεται οποιαδήποτε ασυνήθιστη αλλαγή κατεύθυνσης.
• Οι πιλότοι πρέπει να χρησιμοποιούν την πίστα ανά πάσα στιγμή. Για την αποφυγή κάθε αμφιβολίας οι λευκές γραμμές καθορίζουν τα όρια της πίστας, στην οποία δεν ανήκουν τα κερμπς. Αν κάποιος πιλότος βγει εκτός πίστας, μπορεί να εισέλθει σε αυτή ξανά, όταν αυτό είναι ασφαλές και χωρίς να κερδίσει κάποιο πλεονέκτημα.
• Όταν κατά τη διάρκεια του Q1, πρώτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών, ο ταχύτερος χρόνος ενός πιλότου υπερβαίνει το 107% του ταχύτερου χρόνου, τότε αυτός θα αποβάλλεται από τον αγώνα.
• Κατά την είσοδο στα πιτς, ένας πιλότος μπορεί να προσπεράσει οποιοδήποτε μονοθέσιο, ακόμη και το αυτοκίνητο ασφαλείας.
• Όταν ένας πιλότος ρίχνει γύρο στον προπορευόμενο, ο πιο αργός υποχρεούται να τον αφήσει να τον προσπεράσει. Σε αντίθετη περίπτωση οι μπλέ σημαίες ενημερώνουν τον αργό πιλότο, ενώ αν δεν αντιδράσει και σε αυτές, το θέμα πηγαίνει στους αγωνοδίκες.
• Οι πιλότοι στις ελεύθερες δοκιμές θα έχουν στη διάθεση τους τρία σετ στεγνών ελαστικών και άλλα οχτώ για την υπόλοιπο Σαββατοκύριακο.
Σταυρούλα Σάββα
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






