Πόλο

Επέστρεψε από την Ολλανδία η Εθνική μετά τον θρίαμβο στο προολυμπιακό (pics)

Η Εθνική πόλο ανδρών επέστρεψε από το Ρότερνταμ, με το ασημένιο μετάλλιο που τους έδωσε την πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με το αργυρό μετάλλιο του προολυμπιακού και τη μεγάλη πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες επέστρεψε από το Ρότερνταμ η Εθνική πόλο ανδρών.

Την αποστολή υποδέχτηκαν στο αεροδρόμιο ο Γενικός Γραμματέας Αθλιτισμού και πρώην Ολυμπιονίκης του πόλο Γιωργος Μαυρωτάς και το προεδρείο της ΚΟΕ με επικεφαλής τον πρόεδρο κύριο Δημήτρη Διαθεσόπουλο. Το παρών έδωσαν επίσης ο αντιπρόεδρος Γιώργος Κατσαρός, ο ταμίας Ηλίας Ξιάρχος και το μέλος του ΔΣ Άννα Μαρκοπούλου.

Δείτε τις φωτογραφίες:




Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x