F1

Το «πήρε» χαλαρά ο Σούμι

Συνηθισμένα τα βουνά από τα χιόνια και ο Μίκαελ Σουμάχερ από τα αρνητικά σχόλια. Αυτή τη φορά ήταν η σειρά του Έντι Ιρβάιν να σχολιάσει την απόδοση του Γερμανού πιλότου, τονίζοντας πως έχει χάσει το ταλέντο του.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Συνηθισμένα τα βουνά από τα χιόνια και ο Μίκαελ Σουμάχερ από τα αρνητικά σχόλια. Αυτή τη φορά ήταν η σειρά του Έντι Ιρβάιν να σχολιάσει την απόδοση του Γερμανού πιλότου, τονίζοντας πως έχει χάσει το ταλέντο του.

Ωστόσο, ο επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής παρέμεινε ψύχραιμος απαντώντας,

«Δεν είναι απογοητευτικό, όλοι ξέρουμε ότι ο Ιρβαίν είναι πρώτος στις σπόντες. Έτσι, εγώ δεν έχω πρόβλημα», ήταν τα λόγια του Σούμι.

Οι δύο πιλότοι είχαν περάσει τέσσερα χρόνια (1996-1999) μαζί στη Ferrari.

Σταυρούλα Σάββα

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x