Ένα πείραμα που δεν δούλεψε ήταν η διπλή ζώνη ενεργοποίησης του συστήματος των κινούμενων αεροτομών, στο προηγούμενο γκραν πρι, στην πίστα του Καναδά, αφού το δεύτερο τμήμα ήταν πολύ μικρό.
«Δεν νομίζω πως δούλεψε στον Καναδά και δεν περιμέναμε να δουλέψει. Ήταν ένα πείραμα, καθώς το δεύτεροι τμήμα ήταν πολύ μικρό. Ένα πράγμα που θέλαμε να δούμε είναι αν το χρησιμοποιούσαν στο πρώτο τμήμα, αν θα ήταν ικανοί να το ενεργοποιήσουν ξανά», ήταν τα λόγια του Τσάρλι Γουίτινγκ.
Οι πιλότοι και στην πίστα της Βαλένθια θα έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν το σύστημα DRS σε δύο μέρη, κάνοντας έτσι πιο εύκολα τα προσπεράσματα.
Σταυρούλα Σάββα
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






