F1

Θέλει να μπει στην Formula 1 η Hyundai

Το ενδιαφέρον της για να δημιουργήσει στο μέλλον τη δική της ομάδα στην Formula 1, εκδήλωσε η Hyundai. Η Νοτιοκορεάτικη εταιρεία ελπίζει να μπει στο χώρο της Formula 1 το 2010, χρονιά κατά την οποία η χώρα θα φιλοξενήσει και το πρώτο Γκραν Πρι.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το ενδιαφέρον της για να δημιουργήσει στο μέλλον τη δική της ομάδα στην Formula 1, εκδήλωσε η Hyundai. Η Νοτιοκορεάτικη εταιρεία ελπίζει να μπει στο χώρο της Formula 1 το 2010, χρονιά κατά την οποία η χώρα θα φιλοξενήσει και το πρώτο Γκραν Πρι.

Ο διευθυντής της Hyundai σε δηλώσεις που παραχώρησε στα γερμανικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης τόνισε: «Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε συζητήσεις με τον Μπέρνι Έκλεστόουν (το αφεντικό της Formula 1)».

Επιμέλεια: Κώστας Ιωάννου

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x