F1

Η F1 και στο Αμπου Ντάμπι από το 2009

Η πρωτεύουσα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, Αμπου Ντάμπι, απόκτησε τα δικαιώματα και θα φιλοξενεί το δικό της Γκραν Πρι από το 2009, όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος της Φόρμουλα 1, Μπέρνι Έκλεστον. Την ίδια χρονιά άλλωστε οι υπεύθυνοι της Formula 1, θέλουν να επεκτείνουν τους αγώνες σε 20.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η πρωτεύουσα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, Αμπου Ντάμπι, απόκτησε τα δικαιώματα και θα φιλοξενεί το δικό της Γκραν Πρι από το 2009, όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος της Φόρμουλα 1, Μπέρνι Έκλεστον. Την ίδια χρονιά άλλωστε οι υπεύθυνοι της Formula 1, θέλουν να επεκτείνουν τους αγώνες σε 20.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος των Εμιράτων, Σεΐχης Καλίφα μπιν Ζαγιέντ Αλ Ναχιάν τόνισε: «Τα Γκραν Πρι είναι από τα μεγαλύτερα αθλητικά γεγονότα, του επιπέδου των Ολυμπιακών Αγώνων ή του Παγκοσμίου Κυπέλλου και έχουν οικουμενική απήχηση. Για αυτό η νέα συνεργασία είναι εξαιρετική τόσο για την πόλη όσο και για τα ΗΑΕ». Η κατασκευή της πίστας που θα γίνει στο νησί Γιάς στην ανατολική ακτή της χώρας, έχει σχεδιαστεί από τον Χέρμαν Τίλκε.

Επιμέλεια: Δημήτρης Καραμφυλίδης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x