Στην Aprilia θα αγωνίζεται ο Φραντσέσκο Μπανάια μετά τη λήξη του επόμενου πρωταθλήματος του Moto GP. Η συμφωνία των δύο πλευρών ανακοινώθηκε από την ιταλική ομάδα με το εξής μήνυμα: «Σε όλο τον κόσμο λέμε πως ο ουρανός είναι γαλάζιος πάνω από το Νοάλε. Ο Φρανστέσκο Μπανάια εντάσσεται στην Aprilia Racing από το 2027».
Ο Μπανάια θα αντικαταστήσει τον Χόρχε Μαρτίν, αφού ο Ισπανός πρωταθλητής του 2024 βρίσκεται κοντά στη Yamaha.
Πριν από την ανακοίνωση της Aprilia για τη συμφωνία με τον Μπανάια, προηγήθηκε η αντίστοιχη της Ducati για τη λήξη της συνεργασίας τους στο τέλος του 2026 μετά από οκτώ χρόνια και δύο παγκόσμιους τίτλους από τον 29χρονο Ιταλό αναβάτη.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






