Έχεις επιστρέψει από τη δουλειά, έχεις μαγειρέψει, έχεις μαζέψει ρούχα και παιχνίδια από το πάτωμα, έχεις βοηθήσει τα παιδιά με τα μαθήματά τους, τα έχεις κάνει μπάνιο, τα έχεις ετοιμάσει για ύπνο. Λίγο μετά τις 22:00 επιτρέπεις στον εαυτό σου να καταρρεύσει στον καναπέ για λίγο. Τότε είναι που βλέπεις διάφορες ειδοποιήσεις στο κινητό σου. Σου έχουν στείλει μήνυμα. Όχι μόνο δεν έχεις προλάβει να απαντήσεις, δεν έχεις καν προλάβει να το διαβάσεις. Ανοίγεις τη συνομιλία, διαβάζεις τι γράφει και αρχίζεις να πληκτρολογείς, όταν ξαφνικά συνειδητοποιείς ότι η ώρα είναι περασμένη. Τι κάνεις; Ολοκληρώνεις το μήνυμα και πατάς αποστολή ή περιμένεις ως το πρωί;
Για να διαβάσεις όλο το άρθρο στο newmoney κάνε κλικ στον σύνδεσμο: Κανόνες καλής συμπεριφοράς: Να στείλω μήνυμα μετά τις 10 το βράδυ;
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






