Κάποτε, όχι πολύ παλιά, η αμοιβή ενός υψηλόβαθμου στελέχους σε επταψήφιο νούμερο (σε δολάρια, ασφαλώς) αρκούσε για να προκαλέσει αίσθηση στις ετήσιες εκθέσεις αμοιβών των μεγάλων επιχειρήσεων. Σήμερα, όμως, η συζήτηση έχει μεταφερθεί στη… στρατόσφαιρα των αμοιβών, δηλαδή σε εννιαψήφια πακέτα αμοιβών των 100, 200 ή ακόμη και 800 εκατομμυρίων δολαρίων. Στους διευθύνοντες συμβούλους, δηλαδή, που αμείβονται περισσότερο σαν ιδρυτές εταιρικών αυτοκρατοριών, παρά σαν μισθωτά στελέχη.
Για να διαβάσεις όλο το άρθρο στο newmoney κάνε κλικ στον σύνδεσμο: Οι CEO που αμείβονται με 200 εκατομμύρια τον χρόνο
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






