Καλή Χρονιά με πολλά καινούργια αυτοκίνητα. Το 2007 αναμένεται εξίσου πλούσιο σε αφίξεις νέων μοντέλων, αρκετά από τα οποία προβλέπεται ότι θα έχουν σημαντική εμπορική επιτυχία στην ελληνική αγορά. Η μάχη θα στα μικρά αυτοκίνητα πόλης θα είναι δυνατή, αφού διάφορες εταιρείες θα προσπαθήσουν να πάρουν τη μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις. Βέβαια, όλα τα μοντέλα δεν θα παρουσιαστούν ταυτόχρονα. Η Smart μάλλον θα κάνει ποδαρικό, με το μακρύτερο κατά 20 εκ. νέο διθέσιο μοντέλο της, ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη. Θα ακολουθήσει πιθανότατα η Skoda με το νέο Fabia, το οποίο θα έρθει θα έρθει στα μέσα της χρονιάς, μεγαλύτερο σε διαστάσεις και πιο σύγχρονο σε εμφάνιση. Την ίδια εποχή περιμένουμε και το επόμενο μικρό της Mazda, του οποίου η παραγωγή μεταφέρθηκε από την Ευρώπη (κοινοπραξία με Ford) στην Ιαπωνία (Χιροσίμα) και θα αποτελέσει βάση για το νέο Ford Ka. Τον Σεπτέμβριο θα παρουσιάσει η Fiat το πολυαναμενόμενο 500αράκι, με καταβολές από το παρελθόν και ικανό να επαναφέρει υψηλές πωλήσεις στην ιταλική φίρμα. Αργότερα περιμένουμε το νέο Renault Twingo, σε εντυπωσιακό σχήμα που είδαμε στην έκθεση του Παρισιού, πέρυσι τον Σεπτέμβριο. Στα σούπερ μίνι, θα έρθει καινούργιο Hyundai Getz, 4 χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση, ενώ στα μικρομεσαία θα γίνει χαμός. Η Kia προς το τέλος του μήνα φέρνει το Cee’d που σχεδίασε και κατασκευάζει στην Ευρώπη, με πλούσιο εξοπλισμό, 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και ικανό να κάνει θραύση λόγω τιμής και εξοπλισμού. Τέλος του μήνα παρουσιάζει η Volvo το 4θέσιο C30, σπορ σε εμφάνιση και αναλογίες και η Fiat το νέο Bravo, ελκυστικό σε στυλ και καλύτερο ποιοτικά από το Stilo. Τον ίδιο καιρό η Toyota «χτυπά» με το Auris, το πεντάθυρο Corolla, φέρνοντας αργότερα το 4θυρο Corolla. H Opel θα εμφανίσει το Astra με ελαφρές πινελιές διαφοροποίησης και η Hyundai προς τα μέσα της χρονιάς θα φέρει το Arnejs (έτσι παρουσιάστηκε στο Παρίσι), με ίδιο πάτωμα και κινητήρες του Cee’d. Το 3θυρο Honda Civic αναμένεται επίσης, όπως και στην έκδοση Type-R, και περιμένουμε με ανυπομονησία την άφιξη του νέου Nissan Qashqai (Κασκάι), που θα έχει ελαφρώς υπερυψωμένο αμάξωμα, έκδοση με τετρακίνηση και αντικαθιστά το Almera. Στα μεσαία μοντέλα αναμφίβολα το αυτοκίνητο της νέας ταινίας του Τζέιμς Μποντ (Casino Royale), το Ford Mondeo θα έρθει μάλλον πρώτα station wagon και μετά ως 4θυρο sedan. Η Mercedes ετοιμάζει το καλοκαίρι τη νέα C- Class, η Audi το Φθινόπωρο το νέο Α4, η Volvo το νέο V70, η Saab το νέο 9-5, η Renault το νέο Laguna, η Chrysler το Sebring, η Dodge το Avenger, η Citroen το ανανεωμένο C5 και η Honda το Accord. Μάχη θα δοθεί και στα τετρακίνητα SUV, πρώτα με το νέο Opel Antara, έπειτα με το μικρότερο Fiat Sedici (κοινοπραξία με Suzuki - SX4), ύστερα με την τριλογία Mitsubishi Pajero, Citroen C-Crosser και Peugeot 4007, τα οποία χρησιμοποιούν κοινά μηχανικά μέρη και αμάξωμα. Θα έρθει επίσης η Porsche Cayenne, η νέα BMW X5, το νέο τετρακίνητο Audi Q5, το VW Tiguan, μικρότερο του Touareg και το νέο Mazda CX-7 που δείχνει πανέμορφο. Στα κάμπριο αναμένονται το Focus με μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή και χώρους για 4 επιβάτες, η Σειρά 3 της BMW με σκληρή πλέον οροφή, η σειρά 1 με μαλακή και το Peugeot 207 με σκληρή αλλά για δύο ενήλικες επιβάτες. Καταιγισμός μοντέλων λοιπόν. Μπορεί να παραλείψαμε μερικά, όπως και ορισμένες ισχυρές εκδόσεις, αλλά θα βρούμε χρόνο προσεχώς να επανέλθουμε με εκτενή ρεπορτάζ.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube