Η θεία μου, η Λουκρητία, δεν χαλάει ποτέ τις συνήθειές της. Βρέξει χιονίσει, Πάσχα, Χριστούγεννα θα φάει πάντα την Τρίτη σε ιταλικό -μη με ρωτάτε γιατί. Πριν από λίγες μέρες αντί να πάει στο «Artisti Macaroni», όπως συνηθίζει, πήγε στο «Vincenzo» στη Γλυφάδα, όπου βρέθηκε να τρώει δίπλα δίπλα με την υπέροχη οικογένεια του Βίκτορ.
«Τι κύριος», είπε η θεία μου «τι λαμπρός άνθρωπος. Επρεπε να τον δεις, Στέφανε, με τα παιδάκια του και τα σκισμένα του τζιν, ένας τρισχαριτωμένος μπαμπάς! Αλλά στεναχωρήθηκα, βρε Στέφανε. Με ρώτησαν τα κορίτσια που σερβίρουν γιατί δεν παίζει και δεν ήξερα τι να απαντήσω. Και ως τουρίστας μου είπαν είναι υπέροχος. Κρίμα να φύγει από την Ελλάδα. Ολους τους καλούς τους διώχνουν».
Η θεία μου έχει δίκιο. Η Αθήνα δεν έφερε γούρι στους Ισπανούς. Ο Βίκτορ δεν παίζει, ο Μουνιόθ τράκαρε και χθες κυκλοφορούσε όπως τον βλέπετε στο σκίτσο στο κέντρο, ο Ντάνι ήπιε το Galea κι έφυγε, ο Φερέρ άρχισε να βλέπει οράματα. Ολοι αυτοί θα ήταν ευχαριστημένοι μόνο αν πήγαιναν στη Θεσσαλονίκη, στον Αρη -εκεί που ανθούν οι Ισπανοί!
Εκεί πάντως ανθούν και οι οργανωμένοι. Γιατί να το κρύψω; Είμαι μανιακός με τις ανακοινώσεις του «Super 3», που μάχεται κατά του Ορφανού με έναν τρόπο που θα 'κανε τον Παύλο Μελά να δακρύσει. Το αστείο της ιστορίας είναι ότι, μπλέκοντας τους συνδέσμους με ένα σωρό άλλα, ο «Super 3», για να δείξει ότι είναι λάθος το μέτρο του κλεισίματος, ζητάει ανάλογες επεμβάσεις και για άλλα. Στο τελευταίο πόνημα προτείνεται, π.χ., η κατάργηση του Πάσχα!
«Δυστυχώς για ακόμα μία χρονιά συνεχίστηκε ο "παραδοσιακός" εορτασμός του Πάσχα. Ακόμα μια φορά γίναμε μάρτυρες κακών. Ο απολογισμός των εορτασμών είχε τρεις νεκρούς από βεγγαλικά και άλλους σαράντα (!) στην άσφαλτο, σε μια από τις συνήθεις πλέον αιματηρές εξόδους. Εάν συνυπολογίσουμε τους τραυματίες, τότε θα μπορούσαμε να μιλήσουμε ακόμα και για αποτελέσματα χειρότερα ίσως ακόμα κι ενός πόλεμου. Η περιβόητη κοινή γνώμη έδειχνε μερικές μέρες πριν συγκλονισμένη στο άκουσμα της είδησης του νεκρού οπαδού στα γεγονότα της Παιανίας, σε αντίθεση με τώρα, που δείχνει να αποδέχεται μάλλον αδιάφορη τον τραγικό απολογισμό. Οι άγιες μέρες, για ακόμα μια φορά, δεν κατάφεραν να επιφέρουν την πολυπόθητη φώτιση στα μυαλά των αρμοδίων».
(Αναρωτιέμαι αν, σύμφωνα με τους Σουπεράδες, θα 'πρεπε να υπάρχει προβληματισμός για τους νεκρούς του Πάσχα με απώτερο ίσως στόχο την κατάργηση της σχετικής γιορτής. Τι λέει επί τούτου ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος;)
– n –
Εχει φυσικά κι άλλο:
«Σκάνδαλα επί σκανδάλων δίνουν και παίρνουν κάθε μέρα, πλοία βυθίζονται λίγα μέτρα πριν από τον τελικό τους προορισμό και οι νεκροί συσσωρεύονται σε κάθε μεγάλη έξοδο. Με τη λογική του “ακρωτηριασμού”, οποιουδήποτε το όνομα εμπλέκεται σε σκάνδαλο θα έπρεπε να είναι αρκετό ως στοιχείο ώστε να τον οδηγήσει στη φυλακή (μαζί με όλους γύρω του που είναι πιθανοί... συνένοχοι του... πιθανού ενόχου), άσχετα εάν υπήρχε πιθανότητα να είναι αθώος. Θα έπρεπε τα πλοία να σταματήσουν να σαλπάρουν και οι εθνικές οδοί να κλείσουν ή να απαγορευτεί η οδήγηση.
Λογική που σε καμία ανεπτυγμένη χώρα ή ακόμα και στις αποκαλούμενες τριτοκοσμικές χώρες δεν θα έβρισκε εφαρμογή, στην “προοδευτική” Ελλάδα, κατά το μυαλό των λίγων φωστήρων, δείχνει να έχει επιλεκτική εφαρμογή. Η κοινή γνώμη εδώ όμως απουσιάζει. Ούτε κραυγές υστερίας ούτε παράθυρα “σοφών” αναλυτών. Οι νεκροί των τελευταίων ημερών πέρασαν απαρατήρητοι και ήδη ξεχάστηκαν».
(Ναι, οι Σουπεράδες προτείνουν αρχικά τη σύλληψη ίσως και τη φυλάκιση του Τσιτουρίδη και στη συνέχεια την κατάργηση της χρήσης του αυτοκινήτου! Είναι μάλιστα εντυπωσιακό ότι θα ήθελαν, όπως γράφουν σε αυτά τα αιτήματα, να υποστηρίζονται από παράθυρα «σοφών» αναλυτών!).
Κλείνω με κάτι που έχει σαφέστατες επιρροές από Κώστα Μπαρμπή:
«Το κράτος θυμίζει παιδί σχολείου που ξέρει/θέλει να "επιβάλλεται" μόνο σε άλλα παιδιά κάποιας μικρότερης τάξης. Είναι ανήμπορο (;) να αντιληφθεί μια μηχανοκίνητη πομπή που διέσχισε όλους τους δρόμους της Αθήνας, αλλά ικανό συνάμα να επιβληθεί σε μια πορεία συνταξιούχων με περίσσιο "ηρωισμό". Είναι ικανό να συλλάβει τον πιτσιρικά που θα ανάψει έναν πυρσό στο γήπεδο, μη δίνοντάς του καν το δικαίωμα να απολογηθεί για το λάθος του… αλλά μιλάει για "παραδοσιακό τρόπο εορτασμού" όταν κάθε Πάσχα σκοτώνονται και ακρωτηριάζονται άνθρωποι σε όλη τη χώρα... "Αποφασίζει και διατάσσει" κατ’ επιλογήν. Σαφώς και δεν έχουμε να κάνουμε με ένα κράτος δικαίου, αλλά με ένα κράτος μπαμπούλα. Οι τάφοι όλοι ίδιοι είναι... γι' αυτό ας φροντίσουν να μη «θυμούνται» (... έστω για όσο διάστημα τους βολεύει) μόνο τον νεκρό οπαδό, αλλά και τους νεκρούς των εορτών που βέβαια μάλλον είναι ένα “ενοχλητικό” θέμα...».
(Εντάξει, ρε παιδιά! Αν είναι επειδή έπιασε η Αστυνομία δυο-τρεις πρεζέμπορους να καταργήσουμε τις γιορτές, ας τους ξαναβγάλουμε έξω…).
Θα ήθελα να κλείσω με κάτι χαριτωμένο, το πασχαλινό μήνυμα του προέδρου του ΟΦΗ, Φανούρη Βατσινά. «Εκ μέρους της διοίκησης θέλω να ευχηθώ χρόνια πολλά σε όλους, Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα, με υγεία και ευτυχία. Οι φίλοι της ομάδας μας να είναι σίγουροι ότι η διοίκηση κινείται με γνώμονα μόνο το γενικότερο συμφέρον του ΟΦΗ», δηλώνει στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου.
Τώρα, γιατί πρέπει πασχαλιάτικα να δηλώσει ότι η διοίκηση κινείται με γνώμονα το συμφέρον της ομάδας του, ειλικρινά δεν το ξέρω. Μάλλον θα το είπε για να καθησυχάσει όσους ανησυχούν. Τους «Snakes», τον Λιβαθηνό, κ.ά...