Η διαδικασία των πέναλτι που τελικά δεν ...έφερε πρόκριση για το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα είναι κάτι περισσότερο από βέβαιο ότι θα σημείωσε τις μεγαλύτερες επιδόσεις που έχουν καταγραφεί ποτέ στην Nielsen. Δεν θα είμαστε εντός πραγματικότητας αν προβλέψουμε δε ότι στα τελευταία πένσλτι της σχετικής διαδικασίας, το μερίδιο θα άγγιξε το 100%, καθώς και οι λίγοι «σκληρόκαρδοι» που θα ...αδιαφορούσαν ως τότε θα γύρισαν την οθόνη τους, ώστε να δουν την τελική κατάληξη της αναμέτρησης.

Ο αποκλεισμός της Εθνικής, με τον τρόπο-θρίλερ που έγινε και γενικώς η εικόνα των τεσσάρων πρώτων παιχνιδιών της φάσης των «16» του Μουντιάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον των τηλεθατών, για μία διοργάνωση που είναι τόσο ισορροπημένη, ώστε κανείς μπορεί να προβλέψει την κατάληξη της.

Θα πρέπει να σημειώσουμε και κάτι που έγινε για πρώτη φορά στις μεταδόσεις των αγώνων του Μουντιάλ απ' τη ΝΕΡΙΤ. Είχαμε και παιχνίδι που έφτασε στα πέναλτι (αυτό συνέβη και με το σαββατιάτικο Βραζιλία-Χιλή), αλλά και παρουσία της Ελλάδας σε αυτό. Κοντολογίς, ήταν ο συνδυασμός που συνέθετε το πιο ακριβό διαφημιστικό «πακέτο», για όσες εταιρίες αποφάσισαν να προβαλλουν τα σποτ τους μεταξύ παράτασης και πέναλτι. Με κόστος 350 ευρώ το δευτερόλεπτο.

Στη ΝΕΡΙΤ σίγουρα θα ...παρακαλούν να προκύπτουν ως το τέλος παρατάσεις και διαδικασίες πέναλτι. Ο λόγος; Τα διαφημιστικά έσοδα θα εκτοξευτούν στα ύψη.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube