Euroleague

Μανωλόπουλος: «Να βελτιώσουμε λάθη και ριμπάουντ»

Στα πολλά λάθη και στην απώλεια των ριμπάουντ στάθηκε ο Σωτήρης Μανωλόπουλος μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί της Ολίμπια για την όγδοη αγωνιστική της Ευρωλίγκας. Ο βοηθός του Αργύρη Πεδουλάκη στον «πράσινο» πάγκο τόνισε πως χρειάζεται διάρκεια και πως έμεινε ικανοποιημένος από τις ασίστ που έδωσαν οι γκαρντ. Περιμένει βελτίωση, λόγω του γεγονότος πως η ομάδα είναι νέα και «ψάχνεται» ακόμα και ζήτησε περισσότερη προσπάθεια από τον Μπανκς, ώστε να προσαρμοστεί πιο γρήγορα.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στα πολλά λάθη και στην απώλεια των ριμπάουντ στάθηκε ο Σωτήρης Μανωλόπουλος μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί της Ολίμπια για την όγδοη αγωνιστική της Ευρωλίγκας. Ο βοηθός του Αργύρη Πεδουλάκη στον «πράσινο» πάγκο τόνισε πως χρειάζεται διάρκεια και πως έμεινε ικανοποιημένος από τις ασίστ που έδωσαν οι γκαρντ. Περιμένει βελτίωση, λόγω του γεγονότος πως η ομάδα είναι νέα και «ψάχνεται» ακόμα και ζήτησε περισσότερη προσπάθεια από τον Μπανκς, ώστε να προσαρμοστεί πιο γρήγορα.

Αναλυτικά: «Ο σημερινός στόχος ήταν να μειώσουμε τα λάθη. Δεν τα καταφέραμε, όπως και με τα ριμπάουντ. Είχαμε, όμως, καλό αριθμό ασίστ, αλλά πρέπει να βελτιώσουμε τη διάρκειά μας. Η ομάδα είναι καινούργια και θέλει χρόνο. Πρέπει να βελτιωθούμε και μέσα από τις προπονήσεις, αλλά και από τα παιχνίδια.

Ο Μπανκς έχει παίξει σε δύο παιχνίδια και μας έχει βοηθήσει. Δεν είναι έτοιμος ακόμα, όμως έχει καλή προσαρμοστικότητα. Χρειάζεται δουλειά για να φτάσει το επίπεδο που θέλουμε».

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x