Euroleague

«Απόλαυση να παίζεις σε τέτοια ατμόσφαιρα»

Μια βραδιά που θα του μείνει αξέχαστη λόγω της ατμόσφαιρας που θα επικρατήσει στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας στο περιμένει στο αποψινό παιχνίδι με τον Ολυμπιακό ο Μίτροβιτς.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Μια βραδιά που θα του μείνει αξέχαστη λόγω της ατμόσφαιρας που θα επικρατήσει στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας στο περιμένει στο αποψινό παιχνίδι με τον Ολυμπιακό ο Μίτροβιτς.

«Στο πρώτο παιχνίδι στο Βελιγράδι, η ατμόσφαιρα ήταν μαγευτική. Το κορεό και γενικότερα όσα συνέβησαν στις εξέδρες ήταν φανταστικά. Περιμένω κάτι ανάλογο και στο ΣΕΦ. Είναι γνωστή η αδερφική σχέση των οπαδών μας με αυτούς του Ολυμπιακού. Και σίγουρα είναι απόλαυση να παίζεις σε τέτοια ατμόσφαιρα", ανέφερε ο άσος του Ερυθρού Αστέρας και συνέχισε:

«Είναι δύσκολο να αντιμετωπίζεις τον Ολυμπιακό στην έδρα του. Για να μπορέσεις να τον κερδίσεις πρέπει να δώσεις το 150% των δυνάμεων σου. Πρέπει να παίξουμε δυνατή άμυνα και να εκμεταλλευτούμε τις επιθέσεις μας», κατέληξε.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x