Euroleague

Νέος πρόεδρος της Ένωσης Παικτών ο Σενγκέλια

Ο Τόρνικε Σενγκέλια εκλέχθηκε ως ο νέος πρόεδρος της Ένωσης Παικτών Ευρωλίγκας.

Αποστολή στην Ολλανδία
Αποστολή στην Ολλανδία
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Αλλαγή στην προεδρία της Ένωσης Παικτών της Ευρωλίγκας.

Σε σχετική ψηφοφορία που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη (8/9), οι παίκτες εξέλιξαν τον νέο τους πρόεδρο και εκείνος θα είναι ο Τόρνικε Σενγκέλια.

Στο πλευρό του Γεωργιανού φόργουορντ, ως αντιπρόεδροι, θα είναι οι Τζέισον Γκρέιντζερ, Ματέους Πονίτκα, Κάιλ Χάινς, Άνταμ Χάνγκα, Νίκολα Κάλινιτς, αλλά και ο μέχρι πρότινος πρόεδρος της ELPA, Τζίτζι Ντατόμε.

Σ’ αυτή τη Γενική Συνέλευση, τον Παναθηναϊκό εκπροσώπησε ο Ιωάννης Παπαπέτρου, ενώ τον Ολυμπιακό ο Αλέξανδρος Βεζένκοβ.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x