Euroleague

Γουέμπερ: «Συγγνώμη Ολυμπιακέ προσπάθησα όσο μπορώ»

Διαβάστε τι έγραψε ο Μπριάντε Γουέμπερ σε ανάρτησή τού στο instagram
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Δεν έφτασαν τα δάκρυα του στο τέλος του αγώνα του Ολυμπιακού με τη Ζαλγκίρις στο ΣΕΦ. Ο Γουέμπερ με ανάρτησή του στο instagram θέλησε να ζητήσει συγγνώμη από τους οπαδούς των ερυθρολεύκων για την ήττα.

«Συγγνώμη Ολυμπιακέ, προσπάθησα όσο μπορούσα... Θύρα 7 για πάντα», έγραψε.

inner

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x