Euroleague

Ίβκοβιτς: «Δίκαιη η νίκη του Ολυμπιακού, μακάρι στα play offs κι οι δύο»

Δίκαια χαρακτήρισε τη νίκη του Ολυμπιακού επί του Παναθηναϊκού ο Ντούσαν Ίβκοβιτς, ενώ ευχήθηκε να προκριθούν αμφότεροι στην οκτάδα της Ευρωλίγκας.

Αποστολή στην Ολλανδία
Αποστολή στην Ολλανδία
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Δυνατό παιχνίδι με δίκαιο νικητή τον Ολυμπιακό το ντέρμπι, όπως ανέφερε ο Ντούσαν Ίβκοβιτς μετά το ματς στο ΣΕΦ, ενώ ευχήθηκε πρόκριση τόσο της πρώην ομάδας του, όσο και του Παναθηναϊκού στην τελική οκτάδα.

«Ήταν ένα δυνατό παιχνίδι. Ο Ολυμπιακός έλεγξε το παιχνίδι καλύτερα. Είχε κάποιες στιγμές που άλλαξε τον ρυθμό. Αντίθετα, πιστεύω πως ο Παναθηναϊκός δεν είναι ίδιος με αυτό που δείχνει στο ΟΑΚΑ. Ο Ολυμπιακός κέρδισε δίκαια. Είναι νωρίς. Ελπίζω να φτάσουν και οι δύο ομάδες στα play offs», τόνισε μέσω της Nova o Σέρβος τεχνικός.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x