Euroleague

«Καμπάνα» από Ευρωλίγκα σε Πέσιτς για το ματς με Ολυμπιακό

Πρόστιμο 6.000 ευρώ στον Σέρβο προπονητή.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με πρόστιμο 6.000 ευρώ τιμωρήθηκε από την Ευρωλίγκα ο Σβέτισλαβ Πέσιτς για την αποβολή του με δύο απανωτές τεχνικές ποινές στον αγώνα της περασμένης Παρασκευής απέναντι στον Ολυμπιακό.

Όπως αναφέρεται στην απόφαση του πειθαρχικού οργάνου της διοργάνωσης, ο Σέρβος τεχνικός της Μπαρτσελόνα «έδειξε έλλειψη σεβασμού στους διαιτητές του αγώνα και τιμωρήθηκε με βάση το άρθρο 27 παράγραφος 2 του πειθαρχικού κώδικα».

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x