Euroleague

Ομπράντοβιτς: «Μιλάμε με την διοίκηση για πιθανή προσθήκη»

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο περαιτέρω ενίσχυσης της Φενέρμπαχτσε.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ανοιχτό το ενδεχόμενο να πάρει παίκτη για τη front line της Φενέρμπαχτσε άφησε ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς.

«Εξετάζουμε το θέμα που υπάρχει στις θέσεις ‘4’ και ‘5’ και μιλάμε με την διοίκηση για την πιθανότητα να κάνουμε προσθήκη παίκτη», τόνισε ο Σέρβος τεχνικός.

Παράλληλα αναφέρθηκε στους τραυματίες της ομάδας του. «Ο Βέσελι δούλεψε όλο το καλοκαίρι, συνεχίζει την θεραπεία του και θέλουμε να είναι 100% έτοιμος. Σύντομα θα είναι μαζί μας, όπως και ο Λοβέρν τις επόμενες μέρες. Άρχισε προετοιμασία μαζί μας, αλλά ένιωσε κάποιες ενοχλήσεις και έμεινε εκτός προληπτικά», ανέφερε ο «Ζοτς».

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x